Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kan het nog veel beter....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kan het nog veel beter....

    Gezellig vuurtje in de open haard, glaasje rode wijn bij de hand
    en Herman van Veen op Nederland 2.

    Allen nog een gezellige oudejaarsavond.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Kan het nog veel beter....

    Rode wijn en Elvis op DVD en ondertussen oliebollen bakken
    Geen links of banaal gewauwel aan mijn kop
    Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

    Comment


    • #3
      Re: Kan het nog veel beter....

      Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
      Rode wijn en Elvis op DVD en ondertussen oliebollen bakken
      Geen links of banaal gewauwel aan mijn kop
      Haha ja juist.
      TV = triestig vanavond... zingen en ander lawaai of humor waarvan je
      inslaap valt
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Kan het nog veel beter....

        Wel, ik kijk zeer zelden naar de Duitse zenders, maar op zo'n avond is pretentieloze feestmuziek bij mij toch welkom. Al uren naar ZDF (André Rieu) en daarna naar ARD aan het kijken.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Kan het nog veel beter....

          Meisjes en jongens ... SCHOL!
          Vriendelijke groet,

          Jos

          Comment


          • #6
            Re: Kan het nog veel beter....

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Haha ja juist.
            TV = triestig vanavond... zingen en ander lawaai of humor waarvan je
            inslaap valt
            Waar is de tijd van Wim Kan, Normen en Waarden, Zeden en geen vloeken noch schuttingwoorden op de buis gebleven ?

            De MAVO-pikkies staan aan het roer ... Geen wonder dat gezwalk en winstbejag ...
            Je portret: Als ik een foto van je maak, op film ga schilderen met licht,// In gedachten kus ik dan schijnbaar je ogen, je mond, jóu,// En met elke straal, streel ik teder je gezicht.

            Comment


            • #7
              Re: Kan het nog veel beter....

              Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
              Waar is de tijd van Wim Kan, Normen en Waarden, Zeden en geen vloeken noch schuttingwoorden op de buis gebleven ?

              De MAVO-pikkies staan aan het roer ... Geen wonder dat gezwalk en winstbejag ...
              Zo is het maar net...

              Die oudejaarsconference van Wim Kan. Man dat mis ik.
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Kan het nog veel beter....

                Oorspronkelijk geplaatst door JohnB Bekijk bericht
                Waar is de tijd van Wim Kan, Normen en Waarden, Zeden en geen vloeken noch schuttingwoorden op de buis gebleven ?

                De MAVO-pikkies staan aan het roer ... Geen wonder dat gezwalk en winstbejag ...
                Die tijd is spijtig genoeg voorbij, maar Herman van Veen en grofheid?
                Na van Veen heb ik naar Jan Jaap ven de Wal gekeken en die was toch ook braaf.
                Morgen wordt het eerst Geert Hoste en later Freek de Jonge.

                Mvg.
                Robert
                Mvg.
                Robert
                Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                Comment


                • #9
                  Re: Kan het nog veel beter....

                  Paul De Leeuw is ook leuk: vrolijk en veel afwisseling
                  (en live natuurlijk)
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kan het nog veel beter....

                    Jaja, vroeger was alles veel beter....! En ik zeg dat de zon rond de aarde draait. En die aarde is trouwens plat.
                    Zo ken ik er ook nog wel een paar. Maar goed, het is de tijd van cadeautjes en dus is hier een kleine geste voor allen die last hebben van nostalgie: http://seniorennet.be/
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kan het nog veel beter....

                      Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                      Jaja, vroeger was alles veel beter....! En ik zeg dat de zon rond de aarde draait. En die aarde is trouwens plat.
                      Zo ken ik er ook nog wel een paar. Maar goed, het is de tijd van cadeautjes en dus is hier een kleine geste voor allen die last hebben van nostalgie: http://seniorennet.be/
                      Slecht geslapen weebee?
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kan het nog veel beter....

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Slecht geslapen weebee?
                        Toch niet. Enkel last van gekrulde tenen. Krijg ik telkens ik lees dat vroeger alles veel beter was. Zoals bvb dat de normen, waarden en zeden vroeger zoveel beter waren. Blijkbaar kennen de mensen de strapatsen van (ik noem er maar eentje voor de vuist weg) grote zedenmeesters als Leopold 2 niet (meer). Laat ons wel wezen, vroeger was het NIET beter. En onze voorouders bestempelden de moderne muziek uit hun tijd ook als lawaai. Kijk maar wat men met de eerste platen van Elvis gedaan heeft in de USA. Of met de boeken van L-P Boon en Jef Geeraerts. En de programmas's op TV waren vroeger even grote rotzooi als nu, alleen slechter gemaakt. Jaja, vroeger was het beter .
                        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kan het nog veel beter....

                          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                          Toch niet. Enkel last van gekrulde tenen. Krijg ik telkens ik lees dat vroeger alles veel beter was. Zoals bvb dat de normen, waarden en zeden vroeger zoveel beter waren. Blijkbaar kennen de mensen de strapatsen van (ik noem er maar eentje voor de vuist weg) grote zedenmeesters als Leopold 2 niet (meer). Laat ons wel wezen, vroeger was het NIET beter. En onze voorouders bestempelden de moderne muziek uit hun tijd ook als lawaai. Kijk maar wat men met de eerste platen van Elvis gedaan heeft in de USA. Of met de boeken van L-P Boon en Jef Geeraerts. En de programmas's op TV waren vroeger even grote rotzooi als nu, alleen slechter gemaakt. Jaja, vroeger was het beter .
                          Het enige verschil met vroeger is dat wij nu dubbel glas hebben
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kan het nog veel beter....

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Het enige verschil met vroeger is dat wij nu dubbel glas hebben
                            Dat bestaat al veel langer dan je denkt, enkel de uitvoering was anders. In de streken met koudere winters had men dubbele ramen.
                            Mvg.
                            Robert
                            Mvg.
                            Robert
                            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                            Comment

                            Working...
                            X