Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nieuwjaarsbrief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Nieuwjaarsbrief



    Beste Belgiumdigital bezoekers,

    We hebben net 2009 afgesloten en beginnen aan 2010, voor velen een ietsje onzekerder dan bij de vorige jaarwisseling door de financiële en economische crisis. En toch …

    De razendsnelle technische innovaties zijn nauwelijks bij te houden. Zodra een nieuw (foto)toestel uitkomt wordt druk gespeculeerd over een eventuele opvolger. Allemaal gevolgen van de wegwerpmaatschappij? Of ook een stukje onze eigen verantwoordelijkheid?

    Vroeger konden we jarenlang zonder noemenswaardige veranderingen. Nu verwachten, zelfs eisen we op veel kortere termijn verbeteringen en nieuwigheden. Of we die allemaal nodig hebben – laat staan ze gaan gebruiken – is een andere vraag. Vaak zal vooral de producent trachten ons ervan te overtuigen dat bepaalde 'innovaties' zonder meer onmisbaar zijn.

    Maar … mijn vakantiefoto’s hoeven niet tot op de minuut nauwkeurig “GPS-gepositioneerd” te zijn. Leuk dat het bestaat, maar laat het een optie zijn voor wie het echt nodig heeft. En een automatische “smile” detectie is verdomd onhandig als je een droevig gezicht wil fotograferen… Het is allemaal best wel leuk, maar we dwalen af van wat ooit de essentie van fotografie was…

    Want uiteindelijk is het ons toch te doen om het vastleggen van dat “iets” - toevallig of zelf geënsceneerd, dat maakt niet uit. Ik wens iedereen dan ook voor 2010 de perfecte vastlegging van haar of zijn “iets” …

    Als Belgiumdigital daarbij behulpzaam kan zijn, dan is onze doelstelling bereikt.

    Alle medewerkers van Belgiumdigital – velen van hen onzichtbaar en in stilte – zijn dagelijks bezig om het jullie, onze community, naar je zin te maken. We blijven ons inspannen om die, mede dank zij jullie reacties, bij te sturen waar nodig en haalbaar is, maar wel met de middelen en de mogelijkheden die we zelf realiseerbaar achten.

    Ik dank jullie, namens alle medewerkers, voor het fantastische jaar 2009 – en dat we het in 2010 net zo goed mogen doen of nog beter!

    Jaja
    Voorzitter Belgiumdigital vzw
    Namens alle medewerkers
    Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

    Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

  • #2
    Re: Nieuwjaarsbrief

    Op jouw leeftijd lukt het nog aardig, zo'n nieuwjaarsbrief.

    Oorspronkelijk geplaatst door jaja Bekijk bericht
    ... en dat we het in 2010 net zo goed mogen doen of nog beter! ...
    Daar reken ik op.
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Nieuwjaarsbrief

      Bedankt voor het voorbije jaar aan iedereen van BD (ga hier niet beginnen opnoemen anders vergeet ik er misschien enkele)
      Ik wens u allen een gelukkig nieuwjaar!
      En bij een nieuwjaarsbrief hoort een envelop met iets in.....dus ga ik nu mijn lidgeld storten
      Groetjes Hendrika

      Comment


      • #4
        Re: Nieuwjaarsbrief

        Oorspronkelijk geplaatst door hendrika Bekijk bericht
        ...
        Ik wens u allen een gelukkig nieuwjaar!
        En bij een nieuwjaarsbrief hoort een envelop met iets in.....
        Gelukkig nieuwjaar
        en zal ik mijn rekeningnummer doorgeven ?
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Nieuwjaarsbrief

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Gelukkig nieuwjaar
          en zal ik mijn rekeningnummer doorgeven ?
          Ja maar ja ...is die nieuwjaarsbrief van u?
          Groetjes Hendrika

          Comment


          • #6
            Re: Nieuwjaarsbrief

            @ Jaja, 't is een mooie nieuwjaarsbrief geworden
            Alleen miste ik op het einde het obligate "van uw kapoen Jaja, één januari tweeduizendentien" ! 't Zal de leeftijd zijn zeker ?

            En voor alle medewerkers van BD - zichtbaar én onzichtbaar - mijn beste wensen (en onverholen bewondering voor de inzet)
            Greetz, Kariboe
            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

            Comment


            • #7
              Re: Nieuwjaarsbrief

              Ik iedereen om de reacties die me veel geholpen hebben om steeds meer vooruitgang te boeken in mijn werk.
              Een goede leerschool en zeer boeiend voor de beginnend fotograaf.
              Ik wens daarom ook iedereen een zeer leerijk en boeiend 2010 en mogen de mooie fotos ons om de oren vliegen...
              En wat de organisatie betreft een dikke pluim en doe zo verder...
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment

              Working...
              X