Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kabel naar modem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kabel naar modem

    Hallo,

    Een kleine maand gelden is een Scarlet technicus hier thuis de installatie van de Belgacom TV komen afwerken. Voor de verbinding tussen Belgacom-stopcontact en de modem/VDSL switch is een dunne blauwe ronde kabel gebruikt. Die aan beide kanten afgewerkt is met RJ11. Nu was de technicus waarschijnlijk van een zuinig type, want de kabel staat strak gespannen. Bovendien is de modem op een marmeren tablet boven een radiator geplaatst. Onnodig te zeggen dat deze dus gloeiend heet wordt. En dus dringend moet verplaatst worden.

    Weet iemand welk type deze (blauwe) kabel is, en waar deze te verkrijgen is? Ik ben bijna zeker dat ik dit kabeltje kan vervangen door een gewoon "telefoonsnoer". Of spreekt iemand dit tegen?

    met dank,
    Walt(er)
    https://waltertalboom.be-
    Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

  • #2
    Re: Kabel naar modem

    't is de "betere" rj11 kabel, shielded en van hogere category...

    zoiets: 15M High Speed ADSL Broadband Modem Lead RJ11 to RJ11
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

    Comment


    • #3
      Re: Kabel naar modem

      Naar een verkooppunt van Belgacom gaan en een op maat laten maken...mss wel gratis.
      'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

      Comment


      • #4
        Re: Kabel naar modem

        Stap een betere computerwinkel binnen en koop u een kabel van de lengte dat je wil.
        En met betere bedoel ik ene dat wat meer onderdelen op stock heeft dan enkel dozekes met vooraf klaargemaakte pc's.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

        Comment


        • #5
          Re: Kabel naar modem

          Bedankt voor de reacties. Weer iets bijgeleerd.

          Nu op zoek naar zo'n kabeltje. Al even bij enkele PC handels (zoals alternate...) gaan kijken, maar nog niet gevonden.
          https://waltertalboom.be-
          Medewerker RvB - belgiumdigital vzw

          Comment


          • #6
            Re: Kabel naar modem

            Een Belgacom shop ??? Het gaat tenslotte om een telefoonkabeltje...

            en k'zou er terloops ook bij vermelden dat de installatie van BelgacomTV toch niet 100% was, misschien krijg je het dan gratis, maar dat is hier al vermeld dacht ik...
            Groeten,

            Polleke

            Comment

            Working...
            X