Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar is iedereen naartoe?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar is iedereen naartoe?

    Ik heb zojuist nog eens de chalengefoto's overlopen en mijn gegeven score's overlopen.
    Het valt me op hoe weinig mensen de foto's deze maand punten gegeven hebben. De foto's die het laatst ingestuurd zijn komen amper op 43 à 47 rating? En dit op 90 ingestuurde foto's. Dit wil zeggen dat 1 op de 2 een foto instuurd maar zelf geen scores geeft. (en er zijn er dan nog bij die scores geven zonder een foto in te zenden).Ook de foto's uit de eerste week hebben relatief weinig ratings, tegen de 80 aan.
    Vorige maand waren er amper 65 foto's maar voor de laatste foto's toch nog eind de 60 ratings, voor de eerste rond de 100.
    Waar zitten al deze mannen (en vrouwen)? Komt het door de eindejaarsfeesten?
    Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

  • #2
    Re: Waar is iedereen naartoe?

    Als je met een wedstrijd of challenge meedoet zou je eigenlijk zelf geen punten mogen geven ... kwestie van de boel wat eerlijk te laten verlopen.
    Maar ... als ge zoiets op BD zou doen, dan vrees ik dat er niet veel punten zullen volgen of veel dubbel accounts gecreëerd.
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

    Comment


    • #3
      Re: Waar is iedereen naartoe?

      Misschien moeten we deze keer de stem van Bouk missen.
      De mijne is er alvast bij.
      En verder zullen we het maar houden bij een drukke decembermaand

      Comment


      • #4
        Re: Waar is iedereen naartoe?

        Voor mij niet alleen een zeer drukke "feest"maand met twee babyborrels en twee kerstfeesten, maar bovendien ook meer dan een week buiten strijd geweest wegens een te vaak terugkerende sinusitis (3de keer sinds september!). Wordt vervolgd...
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Waar is iedereen naartoe?

          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Als je met een wedstrijd of challenge meedoet zou je eigenlijk zelf geen punten mogen geven ... kwestie van de boel wat eerlijk te laten verlopen.
          Maar ... als ge zoiets op BD zou doen, dan vrees ik dat er niet veel punten zullen volgen of veel dubbel accounts gecreëerd.
          Ik volg je daarin in die mate dat het eigenlijk niet mogelijk zou mogen zijn om je eigen foto te quoteren (wie kan daar nu echt objectief bij blijven?), maar verder zie ik er geen graten in om als deelnemer een score toe te kennen aan andere deelnemende foto's.
          Everything in the world slowly fades with time. It is very difficult to remain still, and keep things exactly as they are in just one particular moment.

          Comment

          Working...
          X