Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Na de CD,DVD .....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Na de CD,DVD .....

    nu ook de memorysticks,harde schijven ...ja dus alle dragers worden duurder, 't is maar dat g'et weet.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

  • #2
    Re: Na de CD,DVD .....

    Forum voor alles over (digitale) fotografie, maar wat niet in de overige forums past. Voor onderwerpen die niets met fotografie te maken hebben, kun je het forum Chit Chat gebruiken.


    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: Na de CD,DVD .....

      Toch een schatje die "Quickie" he.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Na de CD,DVD .....

        'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

        Comment


        • #5
          Re: Na de CD,DVD .....

          Ja ... taks op uw toestel, taks op uw geheugenkaartje, taks op uw HD, taks op uw DVD, taks op uw BU, taks op uw memory-stick, taks op uw DVD-brander, taks op uw weergavetoestel (wat het ook is), ...
          Ge betaalt nogal dikwijls dezelfde taks om uw eigen fotokes te bekijken.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Na de CD,DVD .....

            ik moet nu ook meer betalen voor mijn backups (en ik moet volgend jaar 2 nieuwe discs kopen)
            Canon - Elinchrom - Pocketwizard - Sandisk - Lastolite are some of the brands i use...

            Comment


            • #7
              Re: Na de CD,DVD .....

              Oorspronkelijk geplaatst door ijsje Bekijk bericht
              ik moet nu ook meer betalen voor mijn backups (en ik moet volgend jaar 2 nieuwe discs kopen)
              in januari bestellen en je ontkomt nog, trouwens harde schijven kosten toch niets meer (slechts 150€ voor 2Terrabyte is nu niet bepaald duur te noemen)
              Mijn foto's
              Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

              Comment


              • #8
                Re: Na de CD,DVD .....

                Stel mij de vraag : Aan wie (welke auteur) worden de geïnde bedragen uitbetaald?

                Comment


                • #9
                  Re: Na de CD,DVD .....

                  Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                  Stel mij de vraag : Aan wie (welke auteur) worden de geïnde bedragen uitbetaald?
                  Ah, dat is bijna gelijk aan die acties zoals Broederlijk Delen, de Spekpater of 11.11.11.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Na de CD,DVD .....

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Ah, dat is bijna gelijk aan die acties zoals Broederlijk Delen, de Spekpater of 11.11.11.
                    eigen zak bedoel je.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Na de CD,DVD .....

                      Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
                      eigen zak bedoel je.
                      Tja, er zal toch wel hier en daar iets blijven hangen.
                      Om de artiesten te vergoeden geloof ik in de verste verte niet.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Na de CD,DVD .....

                        Gelukkig heb ik pas nog twee extra externe schijven gekocht ... ik kan weer een tijdje verder, blijkbaar moet hun put van 1,2 miljard dringend gevuld worden ... ik vraag mij af waar ze volgend jaar nog allemaal mee afkomen

                        Mark
                        Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                        Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Na de CD,DVD .....

                          Tja moest er van komen he. Wie koopt er nog cassettes? Wel jammer dat iedereen hieraan mee moet betalen, ook iemand die een harde schijf enkel gebruikt als backup van zijn eigen foto's.

                          Mir
                          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Na de CD,DVD .....

                            Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                            Wel jammer dat iedereen hieraan mee moet betalen, ook iemand die een harde schijf enkel gebruikt als backup van zijn eigen foto's.

                            Mir
                            Inderdaad, ik heb ondertussen vier externe schijven, en die worden alleen maar gebruikt om mijn RAW's, de bewerkte jpg's en backup van sites die ik zelf gemaakt heb bij te houden ... dus er staat helemaal niets van iemand anders op, waarom moet ik dan rechten hierop betalen

                            We zullen maar sociaal zijn zeker, zit toch niets anders op dan te betalen

                            Mark
                            Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
                            Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

                            Comment


                            • #15
                              Re: Na de CD,DVD .....

                              Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
                              We zullen maar sociaal zijn zeker, zit toch niets anders op dan te betalen
                              Er is ook nog het buitenland. Ik gebruik weinig CD/DVDs maar wat ik hier heb liggen komt niet uit Belgische shops. Nu gaan we voor andere opslag dezelfde weg op, door het lagere BTW tarief was het meestal toch al goedkoper.
                              bye, Maurice
                              https://on4bam.com/
                              Nikon D7500

                              Comment

                              Working...
                              X