Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

    Op dit ogenblik hebben al 32 enthousiaste BD-ers lidgeld betaald.
    Een beetje te vroeg, want zolang het inschrijvingsformulier nog meldt dat je lidmaatschap eindigt op 31 dec. 2009, kan ik je niet markeren als nieuw lid, en kan je dus ook geen bevestiging ontvangen.

    Aan deze 32 BD-ers zou ik dus heel uitdrukkelijk willen vragen om vanaf 1 januari 2010 hun inschrijvingsformulier opnieuw in te vullen (opnieuw betalen hoeft niet, ook al krijg je opnieuw een formulier ter betaling aangeboden )

    Tsja, zo'n automatische formuliertjes ..., heel handig, maar die verdomde datum

  • #2
    Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

    Is een jaarlijks weerkerend probleem ...
    Is nochthans eenvoudig aan te assen in het script
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

    Comment


    • #3
      Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

      We kunnen het script niet zelf aanpassen en zullen de vraag stellen bij Lunatis!

      Comment


      • #4
        Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

        Kan je een prive berichtje sturen als ik er ook bij ben?
        Want ik weet niet precies wanneer mijn bank het geld zou storten.

        Alvast bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

          't Geld is deze keer geen zorg
          Maar het inschrijvingsformulier: http://www.belgiumdigital.com/vzw/inschrijven wel.
          Vanaf 1 januari 2010 kan je pas inschrijven of je lidmaatschap verlengen.
          Alles wat voor 1 jan. ingevuld wordt betreft het oude formulier dat maar geldig is tot 31 dec. 2009
          en moet dus overgedaan worden vanaf 1 januari 2010.

          De datumwissel en de formulierwissel zijn ingesteld op 1 jan.
          Zelf kunnen we dat niet wijzigen, maar we zullen navraag doen om het tegen december 2010 te verschuiven naar begin december.

          Comment


          • #6
            Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

            Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
            We kunnen het script niet zelf aanpassen en zullen de vraag stellen bij Lunatis!
            Als je de vraag stelt, vraag dan om een parameter die je zelf kan invullen. Zo kan je spelen met die datum en ben je niet meer afhankelijk
            Ik stel me toch vragen hoe we steeds dergelijke zaken zien. Leer nu toch eens kijken, luisteren naar personen, systemen die met dergelijke dingen dagelijks worden geconfronteerd en dat bedoel ik nu niet negatief.
            Probeer dan ook een module te hebben die niet afhankelijk is van de forumsoftware. Dat er wel connecties zijn naar de database, als die er dan al zijn, is GEEN argument om dergelijke routine depent te maken van de forumsoftware.
            Misschien moeten jullie wel eens nakijken of er hier geen mensen zitten die je zoiets willen maken met die eigenschap dat ook de sources worden gedeponeerd. Dergelijke zaken niet zijn zo complex en dus minder onderhevig aan update....

            Houd ook rekening dat bij overschrijvingen die op 1 januarie staan als memodatum of zoals nu 2 en 3 januarie op een vrije dag vallen, alvolgens banken, die betaling voor 1 januari of na 3 januari zal gebeuren.
            Boekkundig wordt bij de banken wel 1 januari gezet.
            https://www.fotospotter.be
            Je suis content d’être heureux

            Comment


            • #7
              Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

              Vanaf 1 januari 2010 kan je pas inschrijven of je lidmaatschap verlengen.
              Your wish is my command .... één van de weinige overschrijvingen die ik met plezier invul is vandaag weer vertrokken
              The quickest way to make money at photography is to sell your camera

              Comment


              • #8
                Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                Gewacht tot vandaag, maar zowel mijn overschrijving als die van mijn vrouw zijn al uitgevoerd! De inschrijvingsformulieren gaven aan dat wij ons lidmaatschap niet hoefden te verlengen.

                (tuurlijk niet, maar omdat jullie zo sympathiek zijn, willen we dat toch doen! )

                (dat "Opslaan zonder verlenging" lijkt me een beetje vreemd)
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                  @LesC en andere vzw-leden van 2009:
                  We hebben het foutje ook opgemerkt en nemen spoedig contact met Lunatis om dit te herstellen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                    Mijn overschrijving is ook weer vertrokken...
                    Ook hier vond ik het "opslaan zonder verlengen) nogal bizar...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                      Foutje is ondertussen hersteld en iedereen kan zijn inschrijving hernieuwen
                      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

                      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                        OK, mijn vrouw en ikzelf hebben onmiddellijk hernieuwd !

                        (weet niet of je het kunt verbeteren, maar er staat "lidmaadschap"), terwijl het natuurlijk een t moet zijn)
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                          betaling lidgeld 2010 reeds vertrokken vanaf 1 Januari 2010.
                          Aan iedereen een gelukkig en voorspoedig NIEUWE JAAR 2010.
                          grt
                          Met Vele Groeten-Cuvoll-
                          Lumix FZ18/lumix FZ8/Lumix TZ8/Lumix lens adapter/lumix closeup lens
                          BD 1000BE

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                            done

                            en een gelukkig nieuwjaar

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vanaf 1 januari, vanaf 1 januari, vanaf 1 j...

                              Voilà, ook weeral gebeurd
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X