Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon 18-200mm of Sigma 18-200mm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Canon 18-200mm of Sigma 18-200mm

    Ik vond vele aparte reviews. Maar ik vroeg me af of er mensen zijn met ervaring in het gebruik van deze 2 lenzen. Is het prijsverschil van 150 euro echt de moeite om het Canonobjectief te verkiezen boven het sigmaobjectief...

    Alvast bedankt!

  • #2
    Re: Canon 18-200mm of Sigma 18-200mm

    Ik heb zelf een Sigma 18-200mm op mijne Sony staan en heb er geen klagen van... Werk prima... het grote verschil is dat (bij Sony) de lens van Sony zelf iets sneller scherp steld.....

    greetzz Mike

    Comment


    • #3
      Re: Canon 18-200mm of Sigma 18-200mm

      Heb geen ervaring met deze lenzen maar zou toch zeker indien je voor sigma gaat diegene met beeldstabilisator nemen. Een aantal personen die ik ken hebben de canon 18-200IS en zijn daar heel content van.

      Comment


      • #4
        Re: Canon 18-200mm of Sigma 18-200mm

        Dag,
        ben beginner met Canon 500D. Ik kocht mijn toestel bij Art en Craft en had de voorkeur om te starten met 1 allround lens, omdat ik ervan uitga dat ik eerst wil proberen wat ik meest fotografeer, en dan specifiekere lens wil gaan kopen.
        Met die info trok ik naar de winkel, en daar raadde men mij de Sigma 18-200 IS aan, die volgens hen kwalitatief absoluut niet moet onderdoen voor de Canon. Heb dan ook hun raad gevolgd, als zij een goedkopere lens aanbevelen, dan heb ik daar wel vertrouwen in. Heb ze nu zes weken, en heel veel mee getrokken. Ik ben er zeer tevreden van.

        Comment

        Working...
        X