Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Paar filmkes met camcorder in divx gemaakt, hoe ondertitels erbij branden?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Paar filmkes met camcorder in divx gemaakt, hoe ondertitels erbij branden?

    Hallo,

    Ik heb hier een paar filmkes in divx gemaakt met m'n camcorder en zou er graag ondertitels bij branden. Ik heb hier een .srt bestandje gemaakt met de tekst die erop zou moeten.
    Welk program zou ik best gebruiken om deze ondertitel op een divx film te branden? Liefst niet van die videopaketten maar direct een cd/dvd brandprogramma die dit zelf encodeert.

    Is het nog altijd zo'n gefoefel met virtualdub & tmpgenc met encoderen of bestaat er ondertussen al cd/dvd software die de ondertitel rechtstreeks meecodeert voor het branden?
    Nero ondersteunt dit nog steeds niet zeker dat je simpel je srt file kan aanklikken bij je videobestand en branden ?

    Thanks,
    2010
    Last edited by 2010; 28 december 2009, 23:37.

  • #2
    Re: Paar filmkes met camcorder in divx gemaakt, hoe ondertitels erbij branden?

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Hallo,

    Ik heb hier een paar filmkes in divx gemaakt met m'n camcorder en zou er graag ondertitels bij branden. Ik heb hier een .srt bestandje gemaakt met de tekst die erop zou moeten.
    Welk program zou ik best gebruiken om deze ondertitel op een divx film te branden? Liefst niet van die videopaketten maar direct een cd/dvd brandprogramma die dit zelf encodeert.

    Is het nog altijd zo'n gefoefel met virtualdub & tmpgenc met encoderen of bestaat er ondertussen al cd/dvd software die de ondertitel rechtstreeks meecodeert voor het branden?
    Nero ondersteunt dit nog steeds niet zeker dat je simpel je srt file kan aanklikken bij je videobestand en branden ?

    Thanks,
    2010
    pocketdivxencoder doet dit automatisch als de naam van het srt bestand gelijk is aan de naam van het filmbestand. Exporteert wel divx maar kan je zonder probleem met gelijk welk ander programma branden op dvd
    5DmkIII en wat glas

    Comment


    • #3
      Re: Paar filmkes met camcorder in divx gemaakt, hoe ondertitels erbij branden?

      Convert X to dvd

      Comment

      Working...
      X