Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

internet aankoop B&H

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • internet aankoop B&H

    Heeft er iemand ervaring met deze winkel en enig idee hoe het zit met tax die moet betaald worden op die dingen?
    alvast hartelijk dank voor de reacties

  • #2
    Re: internet aankoop B&H

    bedoel je in NY zelf of via internet kopen.
    Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

    Comment


    • #3
      Re: internet aankoop B&H

      via het net aankopen.
      zou graag in NY de boel kopen, maar dat zal toch nog even moeten wachten vrees ik.

      Comment


      • #4
        Re: internet aankoop B&H

        Het is een tijdje geleden dat ik bij B+H gekocht heb, maar de afwisseling van de transactie was vlekkeloos. 3dagen na bestelling had ik mijn materiaal.
        Wat zijn de kosten:

        Item + verzendkost voor B+H
        21% BTW + 5% tot 10% invoertax voor vadertje staat.

        De factuur hangt aan de buitenkant en je zal of wel door de transportfirma of BTWdienst opgevorderd worden de nodige taksen te betalen.

        -m-
        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

        Comment


        • #5
          Re: internet aankoop B&H

          bedankt voor de reactie.
          het heeft dus duidelijk weinig zin iets in Amerika te bestellen...

          Comment


          • #6
            Re: internet aankoop B&H

            Oorspronkelijk geplaatst door telecaster81 Bekijk bericht
            bedankt voor de reactie.
            het heeft dus duidelijk weinig zin iets in Amerika te bestellen...
            't zal een beetje van geval tot geval afhangen, voor mijn Westcott Apollo softbox betaalde ik incl. verzending € 91 bij B&H, daar zou nog € 10 taks bijkomen moest de Belgische Post dat niet vergeten zijn. Bij Cameratools.nl zou me dit product € 175 incl. verzending kosten.
            Bij een eerdere bestelling bij mpex.com (ook VS) werd de taks (€ 10) wel geďnd, waardoor het verschil slechts de verzendingskost bedroeg.
            Last edited by Sam Jae; 29 december 2009, 05:15.

            Comment


            • #7
              Re: internet aankoop B&H

              Oorspronkelijk geplaatst door Sam Jae Bekijk bericht
              't zal een beetje van geval tot geval afhangen, voor mijn Westcott Apollo softbox betaalde ik incl. verzending € 91 bij B&H, daar zou nog € 10 taks bijkomen moest de Belgische Post dat niet vergeten zijn. Bij Cameratools.nl zou me dit product € 175 incl. verzending kosten.
              Bij een eerdere bestelling bij mpex.com (ook VS) werd de taks (€ 10) wel geďnd, waardoor het verschil slechts de verzendingskost bedroeg.
              10 Euro heb je gewoonlijk aan je broek wanneer het aankoopbedrag rond de 100 Eur is. Het is de Belgische Douane die dit oplegt de, niet de post.
              Bij DHL, UPS heb je bijna altijd prijs, daarom laat ik gewoonlijk versturen via US-postal mail (maar dit is geen garantie)
              BD0497BE : Nikon body + glas
              www.RudyVerrijt.info

              Comment


              • #8
                Re: internet aankoop B&H

                Oorspronkelijk geplaatst door JePe Bekijk bericht
                10 Euro heb je gewoonlijk aan je broek wanneer het aankoopbedrag rond de 100 Eur is. Het is de Belgische Douane die dit oplegt de, niet de post.
                Bij DHL, UPS heb je bijna altijd prijs, daarom laat ik gewoonlijk versturen via US-postal mail (maar dit is geen garantie)
                idd douanekosten, maar als het via de Post geleverd wordt, is het de postbode die int. Er stond nochtans duidelijk op dat het niet mocht afgeleverd worden zonder de inning van de kosten, misschien dat de postbode het Engels niet zo goed machtig was, of was het misschien te koud/te druk

                Comment

                Working...
                X