Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compatible inktpatronen .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compatible inktpatronen .

    Iemand ervaring met deze leverancier,lijken wel heel goedkoop !!

    Inkt en cartridges, goedkope toner en inkt cartridge voor elke printer, met de beste prijs !


    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

  • #2
    Re: Compatible inktpatronen .

    Dit ga ik zeker opvolgen.
    En de D70 doet nog steeds dienst Rudolf.
    Last edited by Macroshopper; 28 december 2009, 23:54.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Compatible inktpatronen .

      Ik heb daar geen ervaring mee, want ik koop mijn inkt altijd in Californië bij Hobbicolors (via ebay). Je moet wel rekening houden dat namaakpatronen nooit die speciale gepatenteerde dubbele sponsstructuur hebben, noodzakelijk voor een gelijkmatige inkttoevoer naar je printkop. Met mijn vorige printer, heb ik gelukkig op tijd de namaakpatronen vervangen door originele Canon's en die dan nagevuld: de printkop begon raar te doen en cyaan begon steeds streperiger te worden met goedkope namaakpatronen. Vandaar dat de originele patronen navullen de beste optie is. Wel opletten dat de meeste navulinkten zeer snel vervagen en soms een vervelende kleurzweem geven: dit heb ik niet met die Hobbicolors UW-8 inkt. Ik denk te mogen spreken voor anderen op dit forum, dat die Hobbicolors UW-8 inkt één van de beste navulinkten op de markt is.

      Mijn ervaring: je kunt bezuinigen op inkt, maar wie met pinda's betaalt, mag aapjes verwachten.
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment


      • #4
        Re: Compatible inktpatronen .

        Hoi Stefaand,

        ik heb al verschillende topics van jou gelezen i.v.m. inkt van Hobbycolors en ben er van overtuigd
        Is dit uitsluitend inkt in flesjes of bestaat die inkt ook in kant en klare patronen.

        Heb je misschien een link via Ebay !!

        @Marc,had in jou ook alle vertrouwen van het verzorgen van mijn kodakske

        Mvg.
        Last edited by Rumocool; 29 december 2009, 10:06.
        Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
        Mijn website.

        Comment


        • #5
          Re: Compatible inktpatronen .

          Heb je een 5-kleurenprinter ? Dan deze:



          Heb je een 6-kleurenprinter ? Dan deze:



          Heb je een 8-kleurenprinter ? Dan deze:



          Let op: er zitten kleine rubberen stopjes bij, maar die gebruik ik nooit, want ik hervul ze met de veilige duitse durchstichnavulmethode, dan heb je ook geen gevaar op lekkende patroontjes omdat de stop er niet goed op zat.

          Ze verkopen enkel BCI-6 lege originele inktpatronen van Canon. Vroeger verkocht die ook navulpatronen van een chinees fabrikaat, maar hij is er van afgestapt, vanwege de onregelmatige inkttoevoer naar de printkop. Originele Canonpatronen zijn gewoon superieur !!! De beste en gemakkelijkste manier van navullen is de duitse durchstichmethode:

          Hier voor de CLI-8/BCI-6 en de PGI-5Bk/BCI-3eBK:



          Hier voor de PGI-520/CLI-521 patronen:



          Hobbicolors verkoopt geen kant-en-klare patroontjes meer: er waren teveel problemen met de inktflow op langere termijn. Vandaar dat hij nog wel lege originele Canonpatronen verkoopt, die je dan zelf kunt navullen. Echter enkel maar de niet-gechipte BCI-6/BCI-3eBK patronen. In het verleden verkocht hij ook goedkope navulpatronen uit China met een stop erop, maar hij is er mee gestopt omdat er teveel klachten waren over de inktflow (remember: de gepatenteerde dubbele densiteit sponsstructuur van Canonpatronen).
          Last edited by stefaand; 29 december 2009, 10:48.
          Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

          Comment


          • #6
            Re: Compatible inktpatronen .

            Hoi Stefaand....

            Toppie.

            Mvg.
            Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
            Mijn website.

            Comment


            • #7
              Re: Compatible inktpatronen .

              Oorspronkelijk geplaatst door Rumocool Bekijk bericht
              Hoi Stefaand....

              Toppie.

              Mvg.
              zelfde commentaar, hier!!
              Canon 60D, Canon Rebel XT,wat geslepen glas, een driepikkel en een hoop dromen....

              Comment

              Working...
              X