Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Compatible inktpatronen .

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Compatible inktpatronen .

    Iemand ervaring met deze leverancier,lijken wel heel goedkoop !!

    Inkt en cartridges, goedkope toner en inkt cartridge voor elke printer, met de beste prijs !


    Mvg.
    Canon|Canon 70/200f:2.8 ISL|50mmf:1.8|580EX Flitske.
    Mijn website.

  • #2
    Re: Compatible inktpatronen .

    Dit ga ik zeker opvolgen.
    En de D70 doet nog steeds dienst Rudolf.
    Last edited by Macroshopper; 28 december 2009, 23:54.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #3
      Re: Compatible inktpatronen .

      Ik heb daar geen ervaring mee, want ik koop mijn inkt altijd in Californië bij Hobbicolors (via ebay). Je moet wel rekening houden dat namaakpatronen nooit die speciale gepatenteerde dubbele sponsstructuur hebben, noodzakelijk voor een gelijkmatige inkttoevoer naar je printkop. Met mijn vorige printer, heb ik gelukkig op tijd de namaakpatronen vervangen door originele Canon's en die dan nagevuld: de printkop begon raar te doen en cyaan begon steeds streperiger te worden met goedkope namaakpatronen. Vandaar dat de originele patronen navullen de beste optie is. Wel opletten dat de meeste navulinkten zeer snel vervagen en soms een vervelende kleurzweem geven: dit heb ik niet met die Hobbicolors UW-8 inkt. Ik denk te mogen spreken voor anderen op dit forum, dat die Hobbicolors UW-8 inkt één van de beste navulinkten op de markt is.

      Mijn ervaring: je kunt bezuinigen op inkt, maar wie met pinda's betaalt, mag aapjes verwachten.
      Canon 17-55 EF-S IS USM F2.8

      Comment


      • #4
        Re: Compatible inktpatronen .

        Hoi Stefaand,

        ik heb al verschillende topics van jou gelezen i.v.m. inkt van Hobbycolors en ben er van overtuigd
        Is dit uitsluitend inkt in flesjes of bestaat die inkt ook in kant en klare patronen.