Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

UV/Protectie filter (B+W 007 MRC XS PRO Digital 55)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Ander Merk ] UV/Protectie filter (B+W 007 MRC XS PRO Digital 55)

    Hallo,

    Ik verkoop een nieuwe UV/Protectie filter wegens vergissing bij aankoop. Het is een 55mm diameter en ik had een 58mm nodig.
    De verpakking is geopend, maar de filter zelf is nog niet gebruikt! De aankoopprijs bij fotokonijnenberg.be was 38,54 euro incl. BTW. Ik zie dat deze ondertussen 40,93 euro kost. Mijn vraagprijs is 22 euro (excl. verzendkosten +- 3 euro). Regio: Brugge

    Hieronder de volledig omschrijving:

    B+W 007 MRC XS PRO Digital 55

    Dit filter voldoet aan de wens van vele fotografen van bescherming van het objectief zonder een effect toe te voegen aan de foto. De functie van het 007 Clear filter is bescherming van de lens tegen vocht, zand etc. Het extreem heldere glas met hoge lichttransmissie heeft MRC-coating.

    Multi-Resistant Coating
    MRC van B+W is niet alleen een buitengewoon effectieve meerlaagse coating. Het is tevens harder dan glas, zodat deze het filter beschermt tegen krassen (bijvoorbeeld bij het schoonmaken van het filter). Zowel water en vocht als stof- en vuildeeltjes hechten nauwlijks aan het filtervlak, wat zorgt voor een nog langere gegarandeerde hoge optische kwaliteit van het filter.

    Nieuw aangeschaft bij: http://www.fotokonijnenberg.be/produ...igital_55.html

    Geïnteresseerden kunnen mij een PM sturen.

    Groeten,
    Ibe
Working...
X