Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

    Tegen de mensen achter het bestuur en de medewerkers zou ik willen zeggen...


    Bedankt.


    want 2009 was dankzij jullie weer een succes.

    En ik wil ook iedereen bij deze persoonlijk bedanken die op mijn posts gereageerd hebben en me geholpen hebben met al de tips.Hopelijk maken we er weer een spetterend jaar van...
    En daarom wens ik iedereen een prettig eindejaar toe en een vreugdevol Nieuwjaar voor haar/hem en zijn familie .
    Mvg, Pascal,Schoonspikke
    Als je schiet..schiet dan raak!
    500 PIXHuawei P30 PRO

  • #2
    Re: Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

    Insgelijks
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

      Pascal, ik wens jou en je dierbaren eveneens een prettig eindejaar en een vreugdevol, maar vooral een gezond 2010 toe.
      Je hebt ons in 2009 werkelijk heel mooie plaatjes gepresenteerd en we hopen dat je dit in 2010 mag herhalen met je nieuw toestel.

      Groetjes, RF
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

        Ik wens iedere bezoeker en gebruiker van dit forum eveneens een spetterend 2010.
        Een hééééél goede gezondheid en veel liefde.

        Comment


        • #5
          Re: Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

          Ik ben zelf in 2009 héél wat minder actief geweest op BD, andere prioritetien gehad.
          Dus de voornemens voor 2010 zijn wat groter...

          Aan alle medewerkers, bestuur en moderatoren en aan alle leden en bezoekers een prachtig jaareinde en een schitterend jaar 2010 toegewenst vol met goede foto opportuniteiten en een goede gezondheid
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Dat 2010 een knaller mag wezen voor BD.

            Ook van mij,aan alle BDers,een voorspoedig 2010.
            Wat de fotografie betreft...'t zal een hele ommezwaai worden al zal ik m'n macrokes blijven maken. Resultaten zal je waarschijnlijk eind januari kunnen beoordelen.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment

            Working...
            X