Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Glazen fotoherinnering????

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Glazen fotoherinnering????

    Hallo Iedereen,

    Onze hond is op kerstnacht overleden en het leek me mooi om een glazen blokje of kadertje ofzo met z'n foto, naam, geboorte- en sterfdatum in te laten laseren. Om bij z'n urn te zetten, ipv een gewoon zilveren of goudenplaatje erop te zetten.
    Ik weet niet goed waar ik dit kan vinden. Wie van jullie kan me helpen?

    Alvast heel erg bedankt,
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

  • #2
    Re: Glazen fotoherinnering????

    Even googlen met zoekterm Glas lazeren

    Link 1

    Link 2

    en ga zo maar door
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #3
      Re: Glazen fotoherinnering????

      Oorspronkelijk geplaatst door Soeki Wan Bekijk bericht
      Even googlen met zoekterm Glas lazeren

      Link 1

      Link 2

      en ga zo maar door
      alvast bedankt...kga wel moeten zoeken op belgië dan
      grtz
      Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

      Comment


      • #4
        Re: Glazen fotoherinnering????

        Probeer eens in een winkel waar ze trofeeën verkopen. Daar heb ik zulke dingen al eens gezien. Is dan wel geen glas maar een of andere soort "glasachtige" kunststof.
        EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

        Comment


        • #5
          Re: Glazen fotoherinnering????

          Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
          Probeer eens in een winkel waar ze trofeeën verkopen. Daar heb ik zulke dingen al eens gezien. Is dan wel geen glas maar een of andere soort "glasachtige" kunststof.
          thx voor de tip...zal ik es opzoeken als er zo iets in de buurt is hier.
          grtz
          Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

          Comment


          • #6
            Re: Glazen fotoherinnering????

            Rue du Marché aux Herbes - Brussel (sorry ken de juiste NL benaming niet
            Dit is de straat van het Centraal station naar het beursgebouw (net naast de grote markt). Als je van station naar beurs wandelt een klein winkeltje aan de linker zijde .

            Wijnegem shopping center.

            Comment


            • #7
              Re: Glazen fotoherinnering????

              Ik heb een vriendin in nederland die zo een dingen maakt aan een zeer mooie prijs.



              dit zijn enkele van haar voorbeelden
              Canon EOS 7D -|- Canon EOS 350D -|- Canon 50mm f1,8 II -|-Tamron 18-200 f3.5-6.2 XR Di-II -|- Tamron 70-300 f4 5,6 DI LD -|- Canon 430 ex II

              Comment


              • #8
                Re: Glazen fotoherinnering????

                Oorspronkelijk geplaatst door fanne Bekijk bericht
                Ik heb een vriendin in nederland die zo een dingen maakt aan een zeer mooie prijs.



                dit zijn enkele van haar voorbeelden
                zeer mooi....als je wil mag je me wat gegevens van haar doorsturen!
                grtz
                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                Comment


                • #9
                  Re: Glazen fotoherinnering????

                  Oorspronkelijk geplaatst door DKW Bekijk bericht
                  Rue du Marché aux Herbes - Brussel (sorry ken de juiste NL benaming niet
                  Dit is de straat van het Centraal station naar het beursgebouw (net naast de grote markt). Als je van station naar beurs wandelt een klein winkeltje aan de linker zijde .

                  Wijnegem shopping center.
                  dank je wel...ik zoek het zeker even op.
                  grtz
                  Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                  Comment

                  Working...
                  X