Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Abonnementen fotomagazines, welke interessant aanbod voor 2010 qua extras ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Abonnementen fotomagazines, welke interessant aanbod voor 2010 qua extras ?

    Hoi,

    Zoom.nl vind ik nog een leuk magazine, wou ik dit jaar een abonnement bij nemen als ze er opnieuw een statief bijgaven, maar dit jaar een gevulde fototas, maar heb dit alles al...
    Kent iemand nog goede magazines? Foto-Chip Video, Shoot, ... die voor een jaarabonnement 2010 een leuk extra cadeau gratis geven?
    Dat statief bij Zoom vond ik wel prachtig, je abonnement is direct uitgewonnen!!

    Groeten,
    2010

  • #2
    Re: Abonnementen fotomagazines, welke interessant aanbod voor 2010 qua extras ?

    Oorspronkelijk geplaatst door 2010 Bekijk bericht
    Dat statief bij Zoom vond ik wel prachtig, je abonnement is direct uitgewonnen!!
    Hangt toch wel van het statief af. Het statief dat ik bij Chip foto-video voor een kleine bijbetaling kreeg, daar durf ik nog geen flash op te plaatsen.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

    Comment


    • #3
      Re: Abonnementen fotomagazines, welke interessant aanbod voor 2010 qua extras ?

      Inderdaad, hier zeggen ze het ook, max draagkracht 1kg van deze van zoom.nl dus tot 200mm ongeveer nog te doen. http://zoom.nl/forum/viewtopic.php?t=23231
      K'volg dit niet echt, weet niet of ze ooit al zwaardere hebben meegegeven.
      Of evt andere interessante opties bij magazines. Pluspunt is natuurlijk dat je het magazine daarbij ook interessant vindt. Misschien 2011 Zoom.NL voor mij :-D

      Comment

      Working...
      X