Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows 7 home vraagje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Windows 7 home vraagje

    IK ben heel tevreden over de Windows 7 Home op mijn nieuwe pc, maar de grootte van de pictogrammen op mijn bureaublad (snelkoppelingen) stoort me heel hard.

    Hoe kan ik die verkleinen ?

    Op vroegere pc's ging dat heel gemakkelijk, tot zelfs de afstand tussen de pictogrammen, maar blijkbaar bestaat daar geen snelle mogelijkheid toe in Windows 7.

    Of toch ?
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

  • #2
    Re: Windows 7 home vraagje

    Beeldschermresolutie hoger zetten?
    Maar die staat misschien al op zijn maximum.
    Voor de rest ken ik niks van Windows 7.

    Comment


    • #3
      Re: Windows 7 home vraagje

      [In Algemeen moet het nog steeds fotografiegerelateerd zijn, vandaar even naar hier verhuist
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

      Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

      Comment


      • #4
        Re: Windows 7 home vraagje

        Stomme vraag, ik heb het antwoord gevonden door simpelweg rechts te klikken.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: Windows 7 home vraagje

          Er is een truukje om je pictogram grootte aan te passen ; als je een muis hebt met draaiwieltje, klik eerst even met de linkermuisknop op je bureaublad ( om dat actief te mpaken ). Hou daarna de Control toets in gedrukt en draai aan het muiswiel. Dit werkt zowel bij Vista als bij Windows 7.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

          Comment

          Working...
          X