Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BOB & Blazen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BOB & Blazen

    Het is niet te geloven maar ik heb op enkele weken tijd al 3 keer moeten blazen. Telkens de S van Save. Eén keer was ik er niet gerust in (wegens het drinken van 2 glaasjes wijn).
    Enfin, ik maak nu al 3 keer kans om de wagen te winnen.
    Homo Sapiens Pentaxiensis

  • #2
    Re: BOB & Blazen

    amai,zie jij er dan zo zat uit???
    grts; M

    Comment


    • #3
      Re: BOB & Blazen

      Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
      Het is niet te geloven maar ik heb op enkele weken tijd al 3 keer moeten blazen. Telkens de S van Save. Eén keer was ik er niet gerust in (wegens het drinken van 2 glaasjes wijn).
      Enfin, ik maak nu al 3 keer kans om de wagen te winnen.
      Sinds de BOB campagne is begonnen heb ik nog geen enkele keer moeten blazen, en ik zou zo graag een BOB sleutelhanger krijgen.
      Trouwens ik rij al van 1965 in auto en ben al drie keer tegengehouden geweest en het was telkens een routine controle.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: BOB & Blazen

        Ik rij al sinds 1971 met de wagen, 38 jaar ondertussen, en heb nog nooit de EER gehad om te mogen blazen.
        Je zal zien, op ne keer mag ik eens blazen en heb ik prijs.

        Comment


        • #5
          Re: BOB & Blazen

          Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
          Ik rij al sinds 1971 met de wagen, 38 jaar ondertussen, en heb nog nooit de EER gehad om te mogen blazen.
          Je zal zien, op ne keer mag ik eens blazen en heb ik prijs.
          Tijdens de grote controle een paar weken geleden in Ham op de snelweg ook moeten blazen. Uiteraard negatief en een sleutelhanger en wedstrijdformulier gekregen. Heb dit verder gegeven aan iemand die daar meer belang aan gaf. Persoonlijk vind ik dat ik niet hoef beloond te worden omdat ik niet dronken achter het stuur zit. Men zou het geld van het boetefonds beter in de pensioenkas steken.

          Mvg.
          Robert
          Mvg.
          Robert
          Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

          Comment


          • #6
            Re: BOB & Blazen

            Ik heb al 2 keer op 3 dagen moeten blazen toen ik van t werk kwam ! (negatief natuurlijk)

            In tegenstelling tot anders, gaat het enkel om de Wodcacontrole, je moest zelf je pas en rijbewijs niet laten zien en iedereen moest blazen. Bij andere controles zien ze eerst of er iemand vermoedelijk teveel uit heeft.
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: BOB & Blazen

              Nog maar 2x in mijn leven moeten blazen, en dit op enkele minuten na elkaar.
              Na een receptie ( ! ) iemand naar huis moeten brengen en rechts van de straat een politiepost en links van de straat ... Allè ook rechts toen ik terug kwam.

              Comment


              • #8
                Re: BOB & Blazen

                Pffff, In 16 jaar heb ik nog nooit moeten blazen, zelfs nog geen controlepost van dichtbij gezien...

                Comment


                • #9
                  Re: BOB & Blazen

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Pffff, In 16 jaar heb ik nog nooit moeten blazen, zelfs nog geen controlepost van dichtbij gezien...
                  Idem hier, nog nooit mogen blazen in 18 jaar. Al 1 keer tegengehouden met de vraag of ik gedronken had, heb toen 'Ja' geantwoord en gehoopt om te mogen blazen, heb er dan direct bijgezegd dat het enkel cola was en mocht doorrijden...

                  Comment


                  • #10
                    Re: BOB & Blazen

                    Ook nog nooit moeten blazen. En de auto winnen? Vandaag in het nieuws:
                    De tickets zijn bijna uitgeput en er wordt beweerd dat de politiemannen deze aan hun familie en vrienden hebben uitgedeeld ...
                    Zie hiervoor onder anderen dit artikel

                    Comment


                    • #11
                      Re: BOB & Blazen

                      Dat zou me eigl niet verwonderen... In t nieuws zeiden ze een tijdje terug dat de bons op waren.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #12
                        Re: BOB & Blazen

                        Hier is niks te zien en ik heb nogthans heel wat op de baan geweest de laatste tijd, het is alsof ze in hun winterslaap zijn.
                        D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

                        Comment


                        • #13
                          Re: BOB & Blazen

                          Week of twee geleden moeten blazen om 7u 's ochtends, op weg naar het werk.
                          En sindsdien al twee keer controle gezien in mijn straat, maar aan de andere kant...

                          Van mij mogen ze controleren zoveel als ze willen, als ik moet rijden drink ik geen alcohol

                          Comment


                          • #14
                            Re: BOB & Blazen

                            Oorspronkelijk geplaatst door Dany_ Bekijk bericht
                            Al 1 keer tegengehouden met de vraag of ik gedronken had, heb toen 'Ja' geantwoord en gehoopt om te mogen blazen, heb er dan direct bijgezegd dat het enkel cola was en mocht doorrijden...
                            Ik heb ook eens gezegd dat ik " gedronken had : cola en water ". Die agent kon daar niet mee lachen. Gevolg : algemene controle van papieren en banden. Gelukkig was alles OK.
                            Nooit ga ik nog zeggen dat ik gedronken heb want zij bedoelen natuurlijk alcoholische dranken.

                            Comment


                            • #15
                              Re: BOB & Blazen

                              Ik heb de indruk dat ze in bepaalde regio's (bv Antwerpen Centrum) meer controleren dan elders (dorpjes in Oost-Vlaanderen). Dan zwijgen we nog over Wallonie.

                              Dat verklaart waarom sommige mensen al 10 controles op een paar jaar hebben gehad, en andere mensen geen enkele controle op 25 jaar.
                              Canon-man. Concerten en natuur.
                              Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                              Comment

                              Working...
                              X