Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Sigma 18-50/2.8 EX/DC Nikon Probleem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Sigma 18-50/2.8 EX/DC Nikon Probleem

    In juni heb ik de Sigma 18-50/2.8 EX/DC Nikon aangeschaft. Aanvankelijk was ik tevreden van de lens, doch sinds kort heb ik moeten vaststellen dat veel foto's (studiofotografie) aan de donkere kant waren, bij verandering van lens waren de foto's met dezelfde instellingen veel klaarder . Ik vermoed dus dat er iets hapert aan het diafragma van deze lens. Heeft iemand al hetzelfde probleem gehad?
    Ik ben bij de dealer langsgeweest en ondanks het feit dat deze lens nog in garantie is, zou ik alsnog 50 Euro verzendingskosten moeten betalen???

    Iemand deze ervaringen met Sigma?

    Dank bij voorbaat.

    Sp-One
    Nikon D70s / Nikkor AF-S 18-55mm F 3,5-5,6G II DX / Nikkor AF-S 55-200mm F 4-5.6 IF ED VR / Sigma 18-50 EX DC HSM F 2.8 /Sigma AF 18-250mm F3.5-6.3 DC OS HSM / Nikon SB-600/ - Panasonic

  • #2
    Re: Sigma 18-50/2.8 EX/DC Nikon Probleem

    Geen €50 betalen, niet Sigma, maar de winkelier moet de problemen oplossen. Hoe hij dit doet is zijn probleem. Dat hij naar bv Sigma gaat versturen voor de reparatie is zijn oplossing.
    Nikons, Nikkors, Sigma's en Tamrons..15 tot 400mm en nu ook een Pen + Zuiko's en Lumix...

    Comment

    Working...
    X