Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welk E-mail prog bij Windows 7

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welk E-mail prog bij Windows 7

    Heb laptop aangeschaft op Windows 7.
    Nu er geen standaard E-mail prog meer aanwezig is in Windows 7, sta ik voor de moeilijke keuze een goed mailprog te installeren.
    Heb vroeger steeds outlook express gebruikt.
    Wat kunnen jullie mij aanraden?

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

    Henri, Outlook 2007 die in Office 2007 zit.
    Maar ja dan moet je wel Office 2007 hebben.

    of

    Thunderbird.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

      Ik heb outlook express en dat draait goed. Maar dit zeggen ze over Thunderbird.

      "Mozilla Thunderbird is one of the fastest growing desktop email client software out there. It includes many features that help you organize your emails even supports add-ons. Setting it up in Windows 7 is very easy and is almost similar to Windows Vista and Windows XP."

      http://nl.www.mozillamessaging.com/nl/
      Last edited by weebee; 24 december 2009, 00:44.
      EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

      Comment


      • #4
        Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
        Heb laptop aangeschaft op Windows 7.
        Nu er geen standaard E-mail prog meer aanwezig is in Windows 7, sta ik voor de moeilijke keuze een goed mailprog te installeren.
        Heb vroeger steeds outlook express gebruikt.
        Wat kunnen jullie mij aanraden?

        Henri
        Mozilla thunderbird

        Werkt zeer goed en is gratis
        Nikon Df, Nikon 20-35 2.8 AF-D, Nikon 50 1.8 AF-S, Nikon 50 1.2 Ai-s, Nikon Micro 60mm 2.8 AF-S, Nikon 70-200 2.8 AF-S VR, Nikon 85 1.8 AF-D, Nikon 105 2.5 Ai-s, SB600, SB20
        Pentax K1, Pentax 24-70 2.8

        Comment


        • #5
          Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

          Oorspronkelijk geplaatst door PVA Bekijk bericht
          Mozilla thunderbird

          Werkt zeer goed en is gratis
          Die is goed als je van voor af aan begint.
          Maar hoe ga je bestaande adressen van O.E., importeren in Thunderbird?
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

            Je kan Microsoft Office 2007 ook apart aankopen hoor, je hoeft daarvoor niet het hele Office pakket aan te kopen, als ik me goed herinner heb ik daar ongeveer een 90€ voor betaald.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Die is goed als je van voor af aan begint.
              Maar hoe ga je bestaande adressen van O.E., importeren in Thunderbird?
              Als je Thunderbird installeert vraagt hij meteen als hij adresboeken van OE over moet nemen.
              Een tweede mogelijkheid is om Thunderbird op te starten, het adresboek aanklikken en vervolgens in het menu 'Extra' kiezen voor 'importeren', vervolgens 'adresboek' en vervolgens 'Outlook Express'

              Werk al jaren met Thunderbird en ben een zeer tevreden gebruiker.

              ook aan te raden is 'Mozbackup', een uitstekend tool om al je mails en adressen, evenaals instellingen en bladwijzers van alle Mozilla-applicaties te backuppen!

              Mvg,
              Frederic

              Comment


              • #8
                Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                Thunderbird is een mogelijkheid, maar ook deze oudgedienden die helaas door het alomtegenwoordige microsoft uit de markt verdrongen werden.



                Electronic mail is one of “killer apps” of networked computing. The ability to quickly send and receive messages without having to be online at the same time created a new form of human communication. By now billions of people have used email.
                Computer nerds don't byte, they just nibble a bit ;)

                Be careful who you shoot; they may shoot back

                Comment


                • #9
                  Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Als je Thunderbird installeert vraagt hij meteen als hij adresboeken van OE over moet nemen.
                  Een tweede mogelijkheid is om Thunderbird op te starten, het adresboek aanklikken en vervolgens in het menu 'Extra' kiezen voor 'importeren', vervolgens 'adresboek' en vervolgens 'Outlook Express'

                  Werk al jaren met Thunderbird en ben een zeer tevreden gebruiker.

                  ook aan te raden is 'Mozbackup', een uitstekend tool om al je mails en adressen, evenaals instellingen en bladwijzers van alle Mozilla-applicaties te backuppen!

                  Mvg,
                  Frederic
                  Frederic, moet je dan eerst niet O.E. installeren?
                  Want als O.E. niet op die pc staat, hoe ga je dan importeren.
                  Ubi bene, ibi patria.
                  BD0388BE
                  Een website

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                    Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                    Frederic, moet je dan eerst niet O.E. installeren?
                    Want als O.E. niet op die pc staat, hoe ga je dan importeren.
                    Als je OE niet op je pc staan hebt, dan heb je toch wel eerst je adresboek geëxporteerd naar een bestand..??? (Zo niet, wat valt er dan te importeren? )
                    Importeer dan gewoon van dit bestand

                    Mvg,
                    Frederic

                    Comment


                    • #11
                      Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                      Je kan toch windows mail installeren op windows 7 en dat gebruiken.

                      Thunderbird is een zeer goed alternatief.

                      Zelf gebruik ik steeds outlook
                      www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                      Comment


                      • #12
                        Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                        Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                        Als je OE niet op je pc staan hebt, dan heb je toch wel eerst je adresboek geëxporteerd naar een bestand..??? (Zo niet, wat valt er dan te importeren? )
                        Importeer dan gewoon van dit bestand

                        Mvg,
                        Frederic
                        O Frederic, er zijn meer mensen die NIET "dan heb je toch wel eerst je adresboek geëxporteerd naar een bestand", gedaan hebben

                        Ik wil maar aantonen dat je nooit blind aan iets moet beginnen

                        Ik weet het, ik ben een ambetante kerstboom, nu toch
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

                        Comment


                        • #13
                          Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                          Oorspronkelijk geplaatst door pete Bekijk bericht
                          Je kan toch windows mail installeren op windows 7 en dat gebruiken.

                          Thunderbird is een zeer goed alternatief.

                          Zelf gebruik ik steeds outlook
                          Tiens?
                          En die zit in Windows 7?

                          Dacht wel dat je kan mailen via Windows Live maar persoonlijk zou ik daar niet aan
                          beginnen
                          Ubi bene, ibi patria.
                          BD0388BE
                          Een website

                          Comment


                          • #14
                            Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            O Frederic, er zijn meer mensen die NIET "dan heb je toch wel eerst je adresboek geëxporteerd naar een bestand", gedaan hebben

                            Ik wil maar aantonen dat je nooit blind aan iets moet beginnen

                            Ik weet het, ik ben een ambetante kerstboom, nu toch
                            Als je niets geëxporteerd hebt naar een bestand, en je hebt OE niet op je pc staan. Wat wil je dan hebben dat Thunderbird doet, Theo? Een adresboek aanmaken met adressen die hij zelf verzint voor jou?

                            Mvg,
                            Frederic

                            Comment


                            • #15
                              Re: Welk E-mail prog bij Windows 7

                              Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                              Als je OE niet op je pc staan hebt, dan heb je toch wel eerst je adresboek geëxporteerd naar een bestand..??? (Zo niet, wat valt er dan te importeren? )
                              Importeer dan gewoon van dit bestand

                              Mvg,
                              Frederic
                              Frederic, OE stond bij mij op een andere PC en heb een adresbestand ge-exporteerd en ik wil dat nu importeren in TB, maar dat gaat serieus mis hoor (zowel CSV als Tab seperated).
                              Ik wil best thunderbird gebruiken maar ze maken het niet makkelijk.
                              Ik had ook graag al mijn berichten overgezet, maar heb geen idee hoe ik dat moet gaan doen.

                              Als er iemand raad weet --> graag, zeer graag !!
                              Groeten Dirk
                              Website : http://www.gakrid.be

                              Comment

                              Working...
                              X