Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje over het irfanprogramma

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vraagje over het irfanprogramma

    Als ik een foto resize naar de hier gevraagde grote 800x600 dan gaat dat vanzelf maar dan heb ik dikwijls nog bestandsgroottes van meer dan 400kb .Hoe kan ik dit aanpassen binnen irfan !

    CanOn pOwershOt S 3O

    Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
    Fujifilm Finepix F31fd

  • #2
    Als je het bestand opslaat en het "Jpeg"-formaat kiest kan je voordat je op <OK> duwt op <Options> klikken. Daar stel je dan met een schuifregelaar de mate van compressie in.
    Als het opgeslagen bestand groter is dan gewenst (ff controleren met de Verkenner) opnieuw <Options> en grotere compressie instellen.
    Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

    Comment


    • #3
      Dank u voor deze duidelijke toelichting want ik kon het niet direct vinden dus nogmaals <font color=purple>TXS</font id=purple>

      CanOn pOwershOt S 3O

      Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
      Fujifilm Finepix F31fd

      Comment


      • #4
        now dat schuivertje waar jij over spreekt vind ik niet onder opties , kan je iets meer in detail gaan eventueel of heb ik een oude versie . In iedergeval kan ik alleen resizen en wat bewerken met irfan !

        CanOn pOwershOt S 3O

        Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
        Fujifilm Finepix F31fd

        Comment


        • #5
          ok , heb het gevonden , hartelijk bedankt

          CanOn pOwershOt S 3O

          Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
          Fujifilm Finepix F31fd

          Comment


          • #6
            Je kan de grootte van het bestand onderaan het venster van Irfanview zien.
            Als je niet over de laatste versie beschikt kan je die downloaden op de volgende URL, vergeet ook niet de plugin voor de Nederlandse taal te downloaden, dan kan je hem in 't vlaams gebruiken...
            http://home2.pi.be/michel30/download.htm

            Oly E-20

            Edited by - mic on 10 May 2002 18:15:57

            Comment


            • #7
              merci'kes ga ik zeker doen ! (begin het programmake door te hebben en het valt goed mee moet ik zegge) !

              CanOn pOwershOt S 3O

              Vurwa dient da knOppeke OOk al weer !!!
              Fujifilm Finepix F31fd

              Comment


              • #8
                Zeker.
                Het is een klein en fijn progje. Als je snel iets wil zien of kleine veranderingen wil aanbrengen. Dan hoef je daarvoor niet je Adobe Photoshop op te starten wat seconden langer duurt.
                En vooral Irfanview is gratis. en nu in 't Nederlands.

                Oly E-20

                Comment

                Working...
                X