Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat hebben we vandaag geleerd?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wat hebben we vandaag geleerd?

    - Dat je beter vóór dat je aan de carwash begint checkt of je ramen wel goed dicht zijn


    Dat het leven ons allerlei (on)gewenste lessen bijbrengt, weten we allemaal.
    Ik werd er vandaag nog eens aan herinnerd dat men attent moet blijven
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

  • #2
    Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

    Sorry, maar wié gaat NU naar de car wash ? Terwijl het vuil van élke auto die voor je rijdt op je bolide spat...? Want de wegen liggen wel "nat", niet ? Enfin, ge zijt misschien toch een half uur proper geweest.

    Comment


    • #3
      Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

      Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Sorry, maar wié gaat NU naar de car wash ? Terwijl het vuil van élke auto die voor je rijdt op je bolide spat...? Want de wegen liggen wel "nat", niet ? Enfin, ge zijt misschien toch een half uur proper geweest.
      tjah

      Carwash is in dezelfde straat, dus gaat hopelijk wat langer proper blijven.
      ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

      Comment


      • #4
        Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

        Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht
        tjah

        Carwash is in dezelfde straat, dus gaat hopelijk wat langer proper blijven.
        Ik weet het beter : mijn wagens is "overdekt met een extra beschermlaag". Lees : mijn auto is zo vuil dat ik hem, wegens schaamte, om de hoek parkeer als ik "ergens moet zijn", LOL !

        Comment


        • #5
          Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

          Vroeger was er een goede carwash op de Menensteenweg, bestaat die nog?
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

            geen idee, wij hebben zo'n DIY carwash een halve straat verder.
            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

            Comment


            • #7
              Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

              Met dit weer een auto kuisen ??? Ik heb gisteren wel bij de DIY carwash de auto afgespoeld met warm water. Zepen doe ik pas als de sneeuw ellende achter de rug is.
              Homo Sapiens Pentaxiensis

              Comment


              • #8
                Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                ben ook wel van plan ze om en effe te spoelen!!
                al da zout is ook niet goe ze, niet voor de lak en niet voor de carrosserie waar het aankan
                nikon stuff

                Comment


                • #9
                  Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                  Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
                  Sorry, maar wié gaat NU naar de car wash ?
                  Het is net bij zo'n weer dat men beter regelmatig naar de carwash kan gaan ... om het zout er zo veel mogelijk af te krijgen, om uw ruiten doorzichtig te houden en om niet zwart te zien als je per ongeluk even tegen je carrosserie komt met je kleren.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                    Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                    Het is net bij zo'n weer dat men beter regelmatig naar de carwash kan gaan ... om het zout er zo veel mogelijk af te krijgen, om uw ruiten doorzichtig te houden en om niet zwart te zien als je per ongeluk even tegen je carrosserie komt met je kleren.
                    Om die redenen spuit ik telkens als er zout op de baan ligt 's avonds de wagen even af voor de prijs van 0,50 euro per spuitbeurt.
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                      ....en wat hebben we vandaag geleerd....om je rubbers ook te beschermen met talk, want na zo'n afspuitsessie durven de deuren de ochtend nadien wel eens te klemmen
                      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                      George Orwell

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                        Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
                        ....en wat hebben we vandaag geleerd....om je rubbers ook te beschermen met talk, want na zo'n afspuitsessie durven de deuren de ochtend nadien wel eens te klemmen
                        Inderdaad, maar dat had ik al een paar jaar eerder geleerd
                        ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                          Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                          Het is net bij zo'n weer dat men beter regelmatig naar de carwash kan gaan ... om het zout er zo veel mogelijk af te krijgen, om uw ruiten doorzichtig te houden en om niet zwart te zien als je per ongeluk even tegen je carrosserie komt met je kleren.
                          100% akkoord
                          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                            Vandaag ook geleerd dat geheugenkaartjes laten slingeren en verbouwingswerken niet zo goed samengaan.

                            1 van mijn 2 nieuwe 16GB CF kaartjes vind ik nergens meer terug, terwijl ik 'dacht' hem in mijn fototas gestopt te hebben.

                            Miljaarde...
                            ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wat hebben we vandaag geleerd?

                              Vandaag geleerd dat ambtenaren van De Post niet van de planeet Aarde afkomstig zijn maar vermomde aliens zijn van de planeet Zordonia uit het sterrenstelsel AX12HTR.
                              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                              Comment

                              Working...
                              X