Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

New Wave top 100

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • New Wave top 100

    Deze voormiddag en nog een stuk in de namiddag de New Wave top 100 op radio Nostalgie.
    Echt heel leuk deze muziek terug eens op de radio te horen

  • #2
    Re: New Wave top 100

    Naar t Sinners Day of t BIM-festival geweest ?
    Canon-man. Concerten en natuur.
    Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

    Comment


    • #3
      Re: New Wave top 100

      Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
      Naar t Sinners Day of t BIM-festival geweest ?
      Ikzelf niet, ik kan me tijdens het jaar niet heel veel vrij maken voor dit soort zaken spijtig genoeg.

      Comment


      • #4
        Re: New Wave top 100

        t Was op een zaterdag en zondag.

        Voor zoiets moet je tijd maken he.
        Canon-man. Concerten en natuur.
        Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

        Comment


        • #5
          Re: New Wave top 100

          Is Vic there? AGNES. Capita Selecta. Are friends electric. ...
          Ja dat waren nogal tijden hé Ik hoor het nog wel eens graag 1 keertje terug. Maar om als ex-new wave liefhebber, die al lang over zijn houdbaarheidsdatum is, nog naar een New Wave festival te gaan. Neen, dat hoeft niet. Ik ga liever naar optredens van hedendaagse artisten. Dat houdt een mens jong
          Homo Sapiens Pentaxiensis

          Comment


          • #6
            Re: New Wave top 100

            Ik ga naar alles.

            Zowel oude Wave-bands die nog bestaan als Anne Clark, Cure, Killing Joke, Siouxsie, Bauhaus, Mission als jaren 90 Gothic Bands (Faith and the Muse) als female singer songwriter, alternatief, indie, lo fi (Sophia, Malcolm Middleton, Heather Nova, Tori Amos, Woven hand, Tindersticks)...
            Canon-man. Concerten en natuur.
            Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

            Comment


            • #7
              Re: New Wave top 100

              Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk bericht
              t Was op een zaterdag en zondag.

              Voor zoiets moet je tijd maken he.
              Ik zit 8 maand per jaar in het buitenland, dat maakt plannen maken net iets moeilijker

              Comment


              • #8
                Re: New Wave top 100

                Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                Is Vic there? AGNES. Capita Selecta. Are friends electric. ...
                Ja dat waren nogal tijden hé Ik hoor het nog wel eens graag 1 keertje terug. Maar om als ex-new wave liefhebber, die al lang over zijn houdbaarheidsdatum is, nog naar een New Wave festival te gaan. Neen, dat hoeft niet. Ik ga liever naar optredens van hedendaagse artisten. Dat houdt een mens jong
                ik deel uw mening... het is leuk om terug te horen maar er is ondertussen heel veel nieuwe en goede muziek gemaakt. Blijven stilstaan zou een beetje jammer geweest zijn.
                Anderzijds, vorige week nog eens naar een "punk" optreden geweest, The Kids, Belgian Assiociality en Funeral Dress, en vond het best leuk... maar je ervaart dat op een andere manier als 20 jaar geleden.
                http://500px.com/RonnyJanss

                Comment


                • #9
                  Re: New Wave top 100

                  Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
                  Ik zit 8 maand per jaar in het buitenland, dat maakt plannen maken net iets moeilijker
                  In t buitenland zijn er ook concertzalen.

                  Ik heb Heather Nova al 75 keer live gezien op 15 jaar, ook in t buitenland.

                  Sophia 30x, Anne Clark 30x, Cure 20x ...

                  t Is een dure hobby.

                  Als ik oude bands terugzie, met vrienden van destijds (midden jaren 80), voel ik me terug 17, maar anderzijds wil ik een vinger aan de pols van de huidige muziek houden. (wel geen commerciele brol)
                  Canon-man. Concerten en natuur.
                  Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                  Comment


                  • #10
                    Re: New Wave top 100

                    Oorspronkelijk geplaatst door Peter K Bekijk bericht
                    Is Vic there? AGNES. Capita Selecta. Are friends electric. ...
                    Ja dat waren nogal tijden hé Ik hoor het nog wel eens graag 1 keertje terug. Maar om als ex-new wave liefhebber, die al lang over zijn houdbaarheidsdatum is, nog naar een New Wave festival te gaan. Neen, dat hoeft niet. Ik ga liever naar optredens van hedendaagse artisten. Dat houdt een mens jong
                    Dat van die houdbaarheidsdatum is hier ook van toepassing. Maar als je echt van hedendaagse (alhoewel) artiesten houdt dan moet je eens naar een optreden van Nine Inch Nails (NIN) gaan kijken. Al gaan ze er binnenkort mee stoppen. Luister maar eens naar de originele Hurt, beter gekend in de versie van J. Cash, dat geschreven is door Trent Reznor.
                    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                    Comment


                    • #11
                      Re: New Wave top 100

                      De meeste 'alternatieve' bands van de jaren 90 tot nu zijn toch beinvloedt door de wave of punk.

                      Ik vind het juist tof om op Sinners Day of BIM mensen terug te zien die ik al 10 of 20 jaar niet meer heb gezien. En ook om niet de oudste te zijn op een festival.
                      Canon-man. Concerten en natuur.
                      Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/

                      Comment


                      • #12
                        Re: New Wave top 100

                        Oorspronkelijk geplaatst door roja Bekijk bericht
                        ik deel uw mening... het is leuk om terug te horen maar er is ondertussen heel veel nieuwe en goede muziek gemaakt. Blijven stilstaan zou een beetje jammer geweest zijn.
                        Anderzijds, vorige week nog eens naar een "punk" optreden geweest, The Kids, Belgian Assiociality en Funeral Dress, en vond het best leuk... maar je ervaart dat op een andere manier als 20 jaar geleden.
                        Geen foto's gemaakt? 't was wel een pretje als fotograaf, de verwarming veel te hoog en voortdurend 'pogoende' punkers in je rug

                        Comment


                        • #13
                          Re: New Wave top 100



                          Hier de top 100 (nog even wachten op dit moment op 2 en 1, nu 17h.30)

                          EDIT: nr. 1 is The Cure met A Forest
                          Last edited by Sultana; 23 december 2009, 16:40. Reden: zie EDIT

                          Comment


                          • #14
                            Re: New Wave top 100

                            Stubru is atm ook niet slecht met de requests enzo ;-)
                            FotoKorting.be - Kortingscodes voor beterkope fotoprints!

                            Comment


                            • #15
                              Re: New Wave top 100

                              Oorspronkelijk geplaatst door Zuzip Bekijk bericht
                              Stubru is atm ook niet slecht met de requests enzo ;-)
                              stubru is altijd goe!
                              nu alleen no beter! 't radio zoals het altijd zou moeten.
                              live en niks dan fun, met de beste muziek
                              nikon stuff

                              Comment

                              Working...
                              X