Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hellep

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Hellep

    Ik vrees dat ik hier de enige ben die met oordoppen rondloopt in al die winkelstraten met al die verschrikkelijke kerstmuzak. . En als je dan een café binnenvlucht draaien ze daar fucking kloesoo. En die verkleumde straatzanger op de Meir die wens ik een zware verkoudheid toe wegens het verkrachten van John Lennon's So this is Christmas. Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
    EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

  • #2
    Re: Hellep

    Eventjes gefrustreerd? Zal wel overgaan
    www.fotofolio.be

    Comment


    • #3
      Re: Hellep

      Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
      Ik vrees dat ik hier de enige ben die met oordoppen rondloopt in al die winkelstraten met al die verschrikkelijke kerstmuzak. . En als je dan een café binnenvlucht draaien ze daar fucking kloesoo. En die verkleumde straatzanger op de Meir die wens ik een zware verkoudheid toe wegens het verkrachten van John Lennon's So this is Christmas. Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
      Nee nee weebee, jij bent niet alleen. En daar dan die melige "familiefilms" nog eens bij op TV. Voor mij mocht het ook al 1/1/2010 zijn.

      Aftellen maar, nog een dikke week te gaan.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Hellep

        PS Het is Clouseau, nu ben je zelf een artiest aan het verkrachten.
        Misschien tijdelijk binnen blijven? Heb je er allemaal geen last van

        mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

        Comment


        • #5
          Re: Hellep

          Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
          Nee nee weebee, jij bent niet alleen. En daar dan die melige "familiefilms" nog eens bij op TV. Voor mij mocht het ook al 1/1/2010 zijn.

          Aftellen maar, nog een dikke week te gaan.

          Mvg.
          Robert
          Hoe weet je dat die melige films op tv zijn...?
          Ik zie dat eens graag Robert.

          De volgende klachten komen in de nacht van 31/12 op 1/1/2010: al die eigenaars
          van huisdieren die het vuurwerk verwensen.
          Ubi bene, ibi patria.
          BD0388BE
          Een website

          Comment


          • #6
            Re: Hellep

            Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
            Hoe weet je dat die melige films op tv zijn...?
            Ik zie dat eens graag Robert.

            De volgende klachten komen in de nacht van 31/12 op 1/1/2010: al die eigenaars
            van huisdieren die het vuurwerk verwensen.
            Omdat mijn vrouw daar naar kijkt en er voor de rest weinig beters te zien is in die periode.

            Mvg.
            Robert
            Mvg.
            Robert
            Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

            Comment


            • #7
              Re: Hellep

              Dacht dat kert de periode was van verdraagzaamheid en vrede aan alle mensen

              mir
              De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

              Comment


              • #8
                Re: Hellep

                Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
                Omdat mijn vrouw daar naar kijkt en er voor de rest weinig beters te zien is in die periode.

                Mvg.
                Robert
                Aaaah, zeg tegen uw vrouw dat ze een brave man heeft
                Maar er zijn alternatieven hoor: http://english.aljazeera.net/
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Hellep

                  Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                  Dacht dat kert de periode was van verdraagzaamheid en vrede aan alle mensen
                  Klopt volledig mir, je moet verdragen dat anderen onverdraagzaam zijn, niets leuk vinden, klagen over alles ,...

                  @weebee : Niemand verplicht u daar rond te lopen hé.
                  En wees eerlijk, met Kerst kunnen ze toch moeilijk ACDC spelen.
                  Een alternatief is gaan werken ... dan moet ge zo niet in winkelstraten en café's rondlopen.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: Hellep

                    stop de muziekte, de stilte staat aan alle kanten onder druk !

                    Comment


                    • #11
                      Re: Hellep

                      Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                      Dacht dat kert de periode was van verdraagzaamheid en vrede aan alle mensen

                      mir
                      Absoluut niet! Zou het ganse jaar zo moeten zijn.

                      Mvg.
                      Robert
                      Mvg.
                      Robert
                      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

                      Comment


                      • #12
                        Re: Hellep

                        Oorspronkelijk geplaatst door weebee Bekijk bericht
                        Ik vrees dat ik hier de enige ben die met oordoppen rondloopt in al die winkelstraten met al die verschrikkelijke kerstmuzak. . En als je dan een café binnenvlucht draaien ze daar fucking kloesoo. En die verkleumde straatzanger op de Meir die wens ik een zware verkoudheid toe wegens het verkrachten van John Lennon's So this is Christmas. Ik denk dat ik voor een paar dagen naar Nova Scotia ga.
                        Ach ja, geluidsvervuiling. Neem nu die straatmuzikanten die de laatste jaren ons land overspoelen. Je kan in bepaalde winkelstraten geen voet meer zetten of je hoort ze al vanop honderd meter afstand. Vreselijke, luide accordeonmuziek en altijd dezelfde melodieën. In de zomer zit je twee minuten op een terras en hop, daar is'm al : effe dat eeuwige deuntje afhaspelen en dan de tafeltjes afschuimen met z'n bekertje. Je bent opgelucht als hij het afbolt en je bestelt een tweede pint. Een kwartier later staat ie er weer...met hetzelfde deuntje. En wij moeten dat blijven leuk vinden???

                        Comment


                        • #13
                          Re: Hellep

                          Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
                          Dacht dat kert de periode was van verdraagzaamheid en vrede aan alle mensen

                          mir
                          Een dag van eenvoud , van sobere ingetogenheid...
                          Een dag dat we denken aan hen die geboren worden in armoede...
                          Een dag dat we denken aan mensen die met hun pasgeborenen op de vlucht zijn...
                          ----------------
                          Wel een mooie vreedzame nick Mir
                          EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                          Comment


                          • #14
                            Re: Hellep

                            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                            En wees eerlijk, met Kerst kunnen ze toch moeilijk ACDC spelen.
                            Jawel, Hells Bells i.p.v. Jingle Bells ... 't is eens wat anders hé.
                            David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

                            Comment


                            • #15
                              Re: Hellep

                              Oorspronkelijk geplaatst door Fotofolio Bekijk bericht
                              Eventjes gefrustreerd? Zal wel overgaan
                              Dat bedoel ik nou net. Als je niet meedoet aan die koopgekte, want dat is het in wezen hé, dan moet er iets met je schelen. Ofwel ben je een zeur ofwel zijn het frustraties.
                              Welnu, ik kan alleen voor mezelf spreken, maar tot wat kerstmis verworden is, daar heb ik geen enkele affiniteit mee. Die vulgaire Coca cola vrachtwagen met lichtjes die hier in het centrum stond dat zegt het helemaal.
                              EOS Canon 400D + Grip / Canon 40D+Grip / Canon EF 50mm F1.8 / Sigma EX 28-70mm F2.8 DG / Canon EF 17-40 mm F4 L/ Canon EF 70-200mm F4 L / Sigma EF-500 DG Super / Canon 580EX / Manfrotto 190DB / Giotto MH-1001

                              Comment

                              Working...
                              X