Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wel klagen en zeuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wel klagen en zeuren

    als de stad zijn werk niet doet.
    Moesten vlug een boodschap doen in Hasselt en zoals meestal zijn we met de paardentram gegaan. De handelaren zouden beter eens op hun vingers worden getikt dat het ruimen van het voetpad onder hun bevoegdheid ligt. Maar ja, reclameren op anderen die hun werk niet doen is veel gemakkelijker en ik denk dat dat niet anders is in "de hoofdstad" van de wereld dan in andere steden.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Wel klagen en zeuren

    je vergeet wel even dat de meir overdag 1 groot voetpad is
    daar heb je een dagjob aan als je dat met borstel of sneeuwschop moet ruimen

    maar inderdaad, antwerpen ligt er slechter bij dan Mol
    hoe meer f**k hoe meer vreugd

    **=ol

    Comment


    • #3
      Re: Wel klagen en zeuren

      Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
      je vergeet wel even dat de meir overdag 1 groot voetpad is
      daar heb je een dagjob aan als je dat met borstel of sneeuwschop moet ruimen

      maar inderdaad, antwerpen ligt er slechter bij dan Mol
      Dat was ik niet vergeten hoor, maar je loopt hier in Hasselt ook voorbij handelszaken die hun eigen voetpad niet hebben geruimd.

      Mvg.
      Robert
      Mvg.
      Robert
      Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

      Comment


      • #4
        Re: Wel klagen en zeuren

        Oorspronkelijk geplaatst door Tyrr Bekijk bericht
        je vergeet wel even dat de meir overdag 1 groot voetpad is
        daar heb je een dagjob aan als je dat met borstel of sneeuwschop moet ruimen

        maar inderdaad, antwerpen ligt er slechter bij dan Mol
        Toch niet in Achterbos zenne, en dat is ook Mol.
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Wel klagen en zeuren

          bwa
          rooy was gisteren al min of meer geruimd, bruggeske heb ik ze deze morgen zien ruimen en appolonialaan was ook geruimd. geruimd wil zeggen dat er nog een dunne laag sneeuw ligt. hier in wilrijk, is enkel de grote winkelstraat min of meer geruimd en gestrooid voor de voetgangers. Heb er anders wel 3 bijna omver gereden omdat ik op het fietspad moest dat niet gestrooid en dus spekglad was als je in de remmen moet. blijkbaar denken automobilisten dat er met dat weer enkel auto's en voetgangers zijn
          gelukkig maken mijn remmen nogal wat lawaai

          bij ons thuis in de straat (doodlopend, 2 bewoonde huizen) voor het eerst in jaren dat er niet gestrooid wordt bij het minste vries of sneeuwweer. Misschien gewoon omdat het vakantie is en de school dan dicht is
          hoe meer f**k hoe meer vreugd

          **=ol

          Comment

          Working...
          X