Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vernieling Kerstverlichting

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vernieling Kerstverlichting

    Dit is niet meer grappig !
    We hadden onze voortuin mooi versierd met allerlei Kerstverlichting.
    Gisterenmorgen toen we opstonden was alles door mekaar getrokken en gerukt, met kortsluiting tot gevolg. Aangezien ik met griep sukkel heeft mijn vrouw samen met onze schoonzoon gisteren in de loop van de dag alles zo goed mogelijk hersteld.
    Vanmorgen wéér van dat ! Alles kapotgetrokken en nu hebben ze zelfs een Kerstman van een meter groot meegenomen.
    Dit is niet meer grappig ! De Politie van Westerlo is gisterenmorgen vaststellingen komen doen en ze zijn daarjuist weer hier geweest om te zien dat het voor de 2de keer koekebak is.
    Ze stellen voor om alles zo goed mogelijk te herstellen en ze gaan volgende nacht regelmatig in deze regio komen patrouilleren. Wat kunnen ze méér doen ?
    We zijn tevreden van het optreden van de Politie maar waar gaat onze maatschappij toch naartoe?
    Een bejaard koppel wil in een rustige straat wat Kerstsfeer aanbrengen en dan zijn er sommige die dat efkes moeten komen vernielen. We vinden dit zielig !

  • #2
    Re: Vernieling Kerstverlichting

    Oooh, hier heb ik geen woorden voor.
    Zijn jullie de enige in de straat? Of zijn er nog gedupeerden?
    Al doende leert men...

    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Vernieling Kerstverlichting

      Dit raakt het hart ! Wens jullie veel moed toe !
      Het is m.i een maatschappelijk verschijnsel. Bij mijn zoon is op een week tijd het lampje boven zijn naamplaat als tandarts al twee keer gewoon afgerukt. En ze kunnen met dat lampje niets aanvangen.

      Comment


      • #4
        Re: Vernieling Kerstverlichting

        Een echte schande.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Vernieling Kerstverlichting

          Oorspronkelijk geplaatst door Nena Bekijk bericht
          Oooh, hier heb ik geen woorden voor.
          Zijn jullie de enige in de straat? Of zijn er nog gedupeerden?
          Gisteren hadden ze ook op een paar andere plaatsen brievenbussen omgegooid en/of afgerukt.
          Of er vandaag nog andere baldadigheden zijn gebeurd weet ik nog niet.
          Ik overweeg om me een paar "klemmen om beesten te vangen " te installeren, want dit zijn geen mensen die zoiets doen, maar echte beesten.

          Comment


          • #6
            Re: Vernieling Kerstverlichting

            Oorspronkelijk geplaatst door willyB Bekijk bericht
            Gisteren hadden ze ook op een paar andere plaatsen brievenbussen omgegooid en/of afgerukt.
            Of er vandaag nog andere baldadigheden zijn gebeurd weet ik nog niet.
            Ik overweeg om me een paar "klemmen om beesten te vangen " te installeren, want dit zijn geen mensen die zoiets doen, maar echte beesten.
            Willy, kan je geen webcam installeren en laat die een ganse nacht opnames maken
            via uw computer...
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Vernieling Kerstverlichting

              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
              Willy, kan je geen webcam installeren en laat die een ganse nacht opnames maken
              via uw computer...
              Is een heel goed idee Theo maar ik ben technisch niet zo goed uitgerust. Spijtig.

              Comment


              • #8
                Re: Vernieling Kerstverlichting

                Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                Willy, kan je geen webcam installeren en laat die een ganse nacht opnames maken
                via uw computer...
                ik zou 'n Claymore zetten...

                Comment


                • #9
                  Re: Vernieling Kerstverlichting

                  Ik noem die gasten gewoon "crapuul" die zoiets doen!
                  Van mij hebben ze eens de ster van de auto afgerukt, ook niet plezant.
                  Het VW logo is ook iets wat ze niet kunnen laten zitten waar het zit.
                  Maar een kerstversiering vernielen, pfffff, om een Franse koléire van te krijgen.

                  Grtz, RF
                  Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                  Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vernieling Kerstverlichting

                    zwak echt zwak!

                    den dag van vandaag kan je niks meer doen.
                    nikon stuff

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vernieling Kerstverlichting

                      Ja tis weer vakantie he. Sommige ( jongeren ? ) doen dit puur uit verveling.

                      mir
                      De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vernieling Kerstverlichting

                        Ik wordt heel kwaad van zulke toestanden maar voor de rest ga ik er niet te veel over zeggen want dan wordt het een maatschappelijke discussie.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vernieling Kerstverlichting

                          Hier is maar een manier op om het te voorkomen ....

                          GOEIE BEVERRATTEN KLEMMEN PLAATSEN ONDER DE SNEEUW !!!!!
                          >>> mijn "kritiek" is altijd mijn eerlijke "mening" en nooit mijn "commentaar" <<<

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vernieling Kerstverlichting

                            beren of wolvenklemmen werken volgens mij ook wel

                            nee, ik ben zelf absoluut geen voorstander van kerstversiering buiten, maar er is nog een groot verschil tussen iets niet leuk vinden (en laten we eerlijk zijn, soms eens een stekker uit te trekken) en iets kapot maken!
                            als ze zich vervelen, zouden misschien beter wat gemeenschapsdienst gaan doen
                            1 uur voor elke euro schade of zo
                            hoe meer f**k hoe meer vreugd

                            **=ol

                            Comment


                            • #15
                              Re: Vernieling Kerstverlichting

                              Inderdaad ronduit schandalig.
                              Word ik echt kwaad van zo een dingen te lezen/horen.

                              Nu ja, laat je kerst er niet door verpesten en genieten maar zou ik zeggen.

                              Krapuul zal er nu eenmaal altijd rondlopen jammer genoeg
                              www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                              Comment

                              Working...
                              X