Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Problemen met Pixagogo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Problemen met Pixagogo

    Sinds gisteren kan ik bij pixagogo mijn fotoalbums niet meer opvragen en bewerken?

    Als je inlogt op de homepagina staat er al een tijd bovenaan de melding:
    "We are currently transfering all photos, if some photos don't appear online, they will later on."

    Als ik inlog en bv 1 van mijn albums wil bekijken krijg ik een foutmelding:

    "An error occurred while displaying the album"

    Ik heb dit willen melden aan pixagogo via de help functie maar als ik onderaan de controletekens intyp krijg ik steeds een weigering.

    Zijn er nog mensen hier die bij pixagogo een account hebben en die nu problemen ondervinden?


    gr,

    Geert
    Last edited by Geert_B; 20 december 2009, 20:57.
    BD0723BE

  • #2
    Re: Problemen met Pixagogo

    Ze zijn bezig met alle foto's over te zetten, geen paniek.

    Grtz, RF
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

    Comment


    • #3
      Re: Problemen met Pixagogo

      Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
      Ze zijn bezig met alle foto's over te zetten, geen paniek.

      Grtz, RF

      Dit duurt nu al enkele dagen?

      Dit is toch niet meer normaal, komaan zeg???

      En probeer maar iemand bij Telenet te pakken te krijgen
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: Problemen met Pixagogo

        'k Vrees dat ze bij Telenet er niet veel aan zullen kunnen aan veranderen.
        Beetje geduld hebben, ze zijn al bezig foto's terug te zetten.
        Kunt ge snel geen account aanmaken bij een andere provider in afwachting?

        Grtz, RF
        Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
        Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

        Comment


        • #5
          Re: Problemen met Pixagogo

          Ben aan het testen met picasa.
          Maar bij pixagogo zijn er een aantal albums met foto's in waarvan ikzelf geen back-up heb
          Van zodra dat ik er terug aan kan (hoop ik) ga ik alle belangrijkste albums van pixa overzetten naar een tijdelijke opslagruimte.
          Ik ben die zeveraars bij Telenet beu

          merciekes voor het antwoord
          BD0723BE

          Comment


          • #6
            Re: Problemen met Pixagogo

            Ik schakel ook over naar Picasa. Gedaan met die slechte support van Telenet. Het is een echte schande!!! Als er dan al mensen zijn die meewerken, verdwijnen die steeds. Wellicht omdat ze van Telenet niet meer mogen reageren of zelfs ontslagen worden.
            Heb zelf bij een leverancier van Telenet (IPGlobal) voor de helpdesk van Telenet gewerkt en weet hoe triestig de mentaliteit van Telenet is. Ze kennen daar gewoon niks van wat een helpdesk is en zou moeten zijn!

            Comment


            • #7
              Re: Problemen met Pixagogo

              Efkes ingelogd op mijn Pixagogo account, albums staan er nog, werken, enz...

              ter info,
              Peter

              Comment

              Working...
              X