Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

    Is het mogelijk om aan een bepaalde (lees als "niet-gewenste") afzender een bericht terug sturen telkens deze een bericht stuurt ? Een soort vermelding dat het bericht niet doorgaat of niet toekomt. Vaak zie ik zoiets met mensen die in verlof zijn, je krijgt automatisch een antwoord omdat ze er niet zijn, die zou moeten zijn voor een bepaald mail-adres.

    Indien ja, hoe kan dat ingesteld worden ?

    Merci d'avance !!

    R
    Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

  • #2
    Re: Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

    Kan je dat niet bij regel aan maken, ik kan het hier momenteel niet zien omdat op mijn laptop geen outlook staat.
    Je kan in ieder geval wel een regel aanmaken dat alle e-mail van een bepaald iemand recht in de prullenbak gaat.
    In die regels opmaken kan je een heleboel laten doen hoor.
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR

    Comment


    • #3
      Re: Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

      het zou de bedoeling moeten zijn dat die bepaalde afzender een vermelding krijgt, anders blijven de mails komen, ook al is het in de prullenbak eventueel


      toch bedank !
      Nikon D7000/16-85mm / 70-300mm / 50 mm f1.8 / 85 mm f1.8 / Tamron 70-200 f2.8 / SB600

      Comment


      • #4
        Re: Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

        Oorspronkelijk geplaatst door Reginald Dwight Bekijk bericht
        (...) Vaak zie ik zoiets met mensen die in verlof zijn, je krijgt automatisch een antwoord omdat ze er niet zijn (...)
        Kan alleen wanneer je met een server werkt.

        In outlook kan je een regel maken, maar die functioneert maar als je pc aanstaat.

        Comment


        • #5
          Re: Outlook vraagje : bericht aan 1 bepaalde afzender ...

          Met "MailWasher Pro" kunt ge afzenders als "Friend" of als "Spam" instellen.
          Er is ook de mogelijkheid om afzenders die in de "Spam" lijst staan te bouncen.
          Als die vervelende afzender volhard in de boosheid krijgt hij keer op keer zijn eigen mail retour.
          Ik gebruikte dit programma onder XP en toen kon je zelfs het aantal bouncen instellen tot maar liefst 50 keer, de afzender kreeg dan 50 X zijn mail in z'n box.

          Grtz, RF
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment

          Working...
          X