Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kapel op de Oudenberg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kapel op de Oudenberg

    moet dit nu bij architectuur of landschap ? :-)

    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

  • #2
    Re: Kapel op de Oudenberg

    Ik denk dat je het zowel bij architectuur als bij landschap kan plaatsen, het wat je zelf kiest.

    Zeer verzorgde compositie, met de juiste verhoudingen om een boeiend beeld te maken. De sneeuw is goed belicht, een mooie lucht ook. Wat mij wat stoort aan deze opname, zijn de mensen links en de schaduw op de kapel. Maar aan dat laatste kon je niets doen natuurlijk.

    Toch een mooie
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Kapel op de Oudenberg

      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
      Ik denk dat je het zowel bij architectuur als bij landschap kan plaatsen, het wat je zelf kiest.

      Zeer verzorgde compositie, met de juiste verhoudingen om een boeiend beeld te maken. De sneeuw is goed belicht, een mooie lucht ook. Wat mij wat stoort aan deze opname, zijn de mensen links en de schaduw op de kapel. Maar aan dat laatste kon je niets doen natuurlijk.

      Toch een mooie
      ja, idd Jochen deze kan zowel bij landschap als architectuur , zeer knappe plaat, althans de mensen voor mij dan weer storen niet, maar dat hebben we niet in de hand hé

      jk

      Comment


      • #4
        Re: Kapel op de Oudenberg

        Voor mij zou dit toch al knappe plaatje er alleen maar beter door worden indien je de mensen weg 'schopt'.
        Maar iedereen heeft natuurlijk zijn persoonlijke grenzen in al dat geshop ...

        Comment


        • #5
          Re: Kapel op de Oudenberg

          Ik weet niet echt waarom maar zou dit liever bij landschappen rangschikken. Het is wel een
          mooie opname. De mensen maken het net iets levendiger en menselijker. Mooi

          Comment


          • #6
            Re: Kapel op de Oudenberg

            Inderdaad landschap. Mooie opname trouwens !
            α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
            Flickr____No place to be

            Comment


            • #7
              Re: Kapel op de Oudenberg

              Knappe foto!

              Comment


              • #8
                Re: Kapel op de Oudenberg

                Goed onder controle knap werk

                Groeten

                Joeri
                Mvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
                www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR

                Comment

                Working...
                X