Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Als je niet weg moet...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Als je niet weg moet...

    blijf dan thuis.

    Om 08hr45 vertrokken naar Tessenderlo. Hier in Hasselt zag het er toen nog zeer doenbaar uit. Ongeveer vanaf Paal werd het slechter en slechter. Tot bijna in Tessenderlo gesukkeld en toen maar de beslissing genomen van terug te keren en ook zonder grote problemen thuis geraakt.
    Blijf dus beter thuis als je niet echt weg moet, al is het maar om niet geconfronteerd te worden met het asociaal rijgedrag van die enkelingen die willen tonen hoe "goed" zij wel kunnen rijden.

    Mvg.
    Robert
    Mvg.
    Robert
    Live each day like it's your last. One day, you'll get it right. Oscar Wilde

  • #2
    Re: Als je niet weg moet...

    En ik was vanavond uitgenodigd voor de wedstrijd Anderlecht-Club Brugge in de business seats... Zal wel ni doorgaan vrees ik
    Sony α7ii
    5OOpx

    Comment


    • #3
      Re: Als je niet weg moet...

      Oorspronkelijk geplaatst door Hasseltenaar Bekijk bericht
      blijf dan thuis.

      Om 08hr45 vertrokken naar Tessenderlo. Hier in Hasselt zag het er toen nog zeer doenbaar uit. Ongeveer vanaf Paal werd het slechter en slechter. Tot bijna in Tessenderlo gesukkeld en toen maar de beslissing genomen van terug te keren en ook zonder grote problemen thuis geraakt.
      Blijf dus beter thuis als je niet echt weg moet, al is het maar om niet geconfronteerd te worden met het asociaal rijgedrag van die enkelingen die willen tonen hoe "goed" zij wel kunnen rijden.

      Mvg.
      Robert
      Misschien normaal in de kersttijd Robert dat er meer ossen en ezels op de baan zijn?
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Als je niet weg moet...

        Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
        En ik was vanavond uitgenodigd voor de wedstrijd Anderlecht-Club Brugge in de business seats... Zal wel ni doorgaan vrees ik
        De match wel denk ik.
        Ze hebben toch terrein-verwarming op Anderlecht.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Als je niet weg moet...

          Heb net gelezen op Sporza dat zowel Anderlecht-Club Brugge en Charleroi-Standard zijn afgelast.
          Veldverwarming kan deze hoevellheid sneeuw niet aan, vrees ik.
          Sony α7ii
          5OOpx

          Comment


          • #6
            Re: Als je niet weg moet...

            Oorspronkelijk geplaatst door -Dee- Bekijk bericht
            Heb net gelezen op Sporza dat zowel Anderlecht-Club Brugge en Charleroi-Standard zijn afgelast.
            Veldverwarming kan deze hoevellheid sneeuw niet aan, vrees ik.
            Aha, bedankt!
            Beter zo he.
            Ubi bene, ibi patria.
            BD0388BE
            Een website

            Comment


            • #7
              Re: Als je niet weg moet...

              We zijn gisteren vanuit het station in Hasselt naar Leuven gereden met de trein.
              Op zeker moment kwamen we op gelijke hoogte met de autosnelweg naar Leuven waar iedereen stapvoets reed..Gezellig hoor.
              Smorgens ons ritje van Zonhoven naar Hasselt van 5 km waar we normaal 10 minuutjes op rijden ging nu dubbel zo lang..Beter thuis blijven met dit weer en wegen die niet open zijn zoveel mogelijk vermeiden.Dat bespaart een heleboel frustratie.
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment

              Working...
              X