Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Interessepeiling professionele fotostudio gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Interessepeiling professionele fotostudio gent

    ik ben aan het plannen om vanaf januari/februari een professionele fotostudio op te starten in regio gent

    materiaal zal de allernieuwste bowens R flitsers zijn (4x 500Ws), instelbaar via afstandsbediening,
    voorzien van alle mogelijk light modifiers zoals grote softbox (120x80), midden softbox (80x60), beauty dish, snoots, grids, etc

    rollende statieven en ophangmateriaal: manfrotto

    standaard zal voldoende achtergrond papier inbegrepen zijn, gebruik lichtmeter, radiozender voor camera, afstandsbediening voor instellingen, etc
    kortom: alles wat u nodig hebt, en niet afzonderlijk aangerekend

    hierbij wil ik even peilen of er voldoende interesse is voor dergelijke ruime professionele fotostudio in de buurt van gent

    mogelijk ook met organiseren van workshops of individuele begeleiding tijdens shoot voor mensen die nog niet ervaren zijn in de studio

    en wat vindt u een interessante prijs per halve dag gebruik?
    Last edited by beeldkracht; 20 december 2009, 01:27.

  • #2
    Re: Interessepeiling professionele fotostudio gent

    je moet blijkbaar nog een marktonderzoek doen en een prijszetting bepalen, maar je plant al op te starten in januari / februari.
    dat is een echte turboplanning als je het mij vraagt ! (of overmoed ?)
    toch succes ermee.

    Comment


    • #3
      Re: Interessepeiling professionele fotostudio gent

      Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      je moet blijkbaar nog een marktonderzoek doen en een prijszetting bepalen, maar je plant al op te starten in januari / februari.
      dat is een echte turboplanning als je het mij vraagt ! (of overmoed ?)
      toch succes ermee.
      ik had vorig jaar ook eens een korte interessepeiling gedaan, maar wil nu even checken of er nog voldoende interesse is

      het wordt ook zowieso studio voor mezelf, andere dagen wordt het verhuurd, of ruimte wordt opgesplitst in twee als het goed loopt

      heb vroeger ook wel regelmatig studio gehuurd, en waren ofwel beperkingen met lichtaccessoires door te laag plafond, ofwel het materaail deugde niet, ofwel was het een aantrekkelijke kostprijs maar werd alle mogelijke extra's aangerekend om toch nog aan een normaal bedrag te komen

      ik dacht zelf aan 50 tot 75 euro per halve dag

      Comment


      • #4
        Re: Interessepeiling professionele fotostudio gent

        Ik zie dat hierop bijna niemand heeft gereageerd.
        echt zo weinig interesse? Vind ik raar.

        50 - 75€ per halve dag lijkt me wel redelijk, ja.
        Ik zou dit wel zien zitten om die af en toe eens te huren.

        Success alleszins !
        Jürgen
        Canon EOS 300D + kitlens, Canon EOS 30D, Tokina 12-24, Canon EF75-300 en een heel lange wishList

        Comment


        • #5
          Re: Interessepeiling professionele fotostudio gent

          Gezien de tijd van dit topic; is hier nog iets van gekomen? Ik heb wel interesse in het huren van een studioruimte. Lijkt me handig zo dicht bij de deur. Verder lijkt me iets in de aard van 50(+) euro wel oke.

          Comment

          Working...
          X