Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar heb je nog service?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar heb je nog service?

    Verleden jaar bestelde ik in NL een keuken met een lang werkblad dat niet binnen een standaardmaat viel, het moest besteld worden ergens in Duitsland en zou een levertijd hebben van ongeveer 6 weken. Na geduldig afgewacht te hebben op de leveringsdag van het blad werd de oude keuken uit gebroken en de nieuwe geplaatst het werkblad hadden ze hier binnen gezet met de mooie kant tegen de muur.
    De keuken was zover gevorderd dat het werkblad er op moest maar tot onze verontwaardiging was het werkblad beschadigd met een diepe kras.
    De twee mannen die dat werkblad gelost hebben moeten gezien hebben dat het tijdens hun transport ernstig beschadigd was (kan niet anders) maar hebben dan maar besloten het met de mooie kant tegen de muur te zetten.
    Na heel wat heen en weer getelefoneer en naar de leeverancier van de keuken te zijn gereden met foto's zou er dan een nieuw blad besteld worden, levertijd 6 weken.
    Begin maar he in een keuken waar je niet in kan koken omdat je geen wasbak of vuur hebt die in dat werkblad zitten.
    Na de nodige woorden mochten we dan het beschadigde blad gebruiken tot het nieuwe er was, maar na zes weken nog steeds geen blad te zien.
    Door een hoop fouten moet dat blad zowat heel NL zijn afgereist en is het uiteindelijk na nog eens twee weken bij een verkeerde transporteur terug gevonden.
    In plaats van een week om de keuken te vernieuwen heeft dat uiteindelijk twee maanden geduurt.
    Nu zijn we boven bezig en hebben heel de badkamer uitgebroken en alles vernieuwd van plafond tot vloer zelfs de verwarming is vernieuwd.
    Nu komen we het volgende weer tegen, Ik had badkamermeubelen besteld die geleverd moeten worden door een firma uit Peer (Sleurs) wacht tijd van 7 weken dus alles uitgebroken en vernieuwd we konden terug douchen en op de wastafel en kasten, spiegels enz was het dan nog wachten.
    Nu zijn de meubels geleverd en we gaan de kasten hangen, nu blijkt de onderkast van de wastafel toch wel van een totaal andere houtsoort te zijn dan de rest zeker.
    Daar de wastafel op dat meubel komt te liggen kunnen we ons nog steeds niet aan de wastafel wassen.
    Den een of andere Pipo bij Sleurs heeft een verkeerde kast mee gegeven.
    Ik dacht eerst dat zal een rit naar Peer kosten om zelf die kast om te wisselen maar zo snel gaat dat niet, de nieuwe kast zal eind Januari 2010 geleverd worden.
    Een degelijke service bestaat blijkbaar niet meer.
    Hopelijk loopt er bij de bestelling van mijn slaapkamer niks mis want die is bij twee meubelzaken gedaan (slaapkamer + electr. boxsprings).
    D700 met MB-D10, Nikon 85mm 1.8 G, Nikon 70-300 VR
Working...
X