Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Knokse duinen in de winter...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Knokse duinen in de winter...

    De duinen van Knokke ...











    ... op een koude wintermorgen.
    Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

  • #2
    Re: Knokse duinen in de winter...

    Ik vind dat de duinen er "vrij goed" uitzien. Jammer dat je steeds op dezelfde plaats bent blijven fotograferen.

    Comment


    • #3
      Re: Knokse duinen in de winter...

      Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
      Ik vind dat de duinen er "vrij goed" uitzien. Jammer dat je steeds op dezelfde plaats bent blijven fotograferen.
      Je hebt gelijk. Zal eens teruggaan om een paar andere gezichtspunten te proberen.

      THANX
      Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

      Comment


      • #4
        Re: Knokse duinen in de winter...

        Oorspronkelijk geplaatst door Danny8300 Bekijk bericht
        Je hebt gelijk. Zal eens teruggaan om een paar andere gezichtspunten te proberen.

        THANX
        Maar zoiets ligt toch voor de hand ? Ge komt ergens aan en ge begint te fotograferen en 3 uur later ben je nog aan het fotograferen maar intussen ben je 500 x van standpunt veranderd. Ge gaat uzelf toch geen fotograaf noemen als je al je hoofd niet eens...OMDRAAIT ? Wedden dat dààr ook "iets" te zien en - dus - te fotograferen was ?
        ---------------
        Ik heb vandaag 1240 foto's gemaakt en mijn broek was kletsnat en mijn jas ook. Van in de sneeuw te... LIGGEN. Ik geloof wél dat ik 4 uur bezig was ; al heb ik de plaatselijke horeca een paar x met mijn jolige verschijning opgeleukt. Die gasten zijn altijd blij als ze me zien, grappen & grollen, het kan niet op.
        ---------------
        Weet je waarom veel mensen de "kans van hun leven" niet herkennen als ze zich aandient ? Omdat ze vermomd is als... "hard werk" ! Als je doet wat iederéén doet dan maken we allemaal dezélfde foto's hé.

        Comment


        • #5
          Re: Knokse duinen in de winter...

          Oorspronkelijk geplaatst door 35a Bekijk bericht
          Maar zoiets ligt toch voor de hand ? Ge komt ergens aan en ge begint te fotograferen en 3 uur later ben je nog aan het fotograferen maar intussen ben je 500 x van standpunt veranderd. Ge gaat uzelf toch geen fotograaf noemen als je al je hoofd niet eens...OMDRAAIT ? Wedden dat dààr ook "iets" te zien en - dus - te fotograferen was ?
          ---------------
          Ik heb vandaag 1240 foto's gemaakt en mijn broek was kletsnat en mijn jas ook. Van in de sneeuw te... LIGGEN. Ik geloof wél dat ik 4 uur bezig was ; al heb ik de plaatselijke horeca een paar x met mijn jolige verschijning opgeleukt. Die gasten zijn altijd blij als ze me zien, grappen & grollen, het kan niet op.
          ---------------
          Weet je waarom veel mensen de "kans van hun leven" niet herkennen als ze zich aandient ? Omdat ze vermomd is als... "hard werk" ! Als je doet wat iederéén doet dan maken we allemaal dezélfde foto's hé.
          Het is allemaal juist wat je zegt. Het is ook daarom dat ik mijn foto's hier plaats ... om te leren van anderen die veel meer ervaring hebben dan ikzelf!! Ik zal deze kritiek met plezier gebruiken om te leren fotograferen vanuit het hart. Bedankt voor je reactie!
          Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

          Comment


          • #6
            Re: Knokse duinen in de winter...

            Mooie reeks.
            Ik vind je tweede de beste omwille van compo en kleur.

            groetjes

            moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Re: Knokse duinen in de winter...

              Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
              Mooie reeks.
              Ik vind je tweede de beste omwille van compo en kleur.

              groetjes

              moniq
              Bedankt voor je positieve reactie. Ik heb met veel plezier zitten kijken naar je foto's en ze mogen er echt wel zijn!!! Proficiat!!!
              Nikon D750 + Nikkor 14-24mm F2,8 + Nikkor 24-70mm F2,8 + Sigma 150mm Macro 2,8 + Flits SB 5000

              Comment

              Working...
              X