Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Handige filecompressor

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Handige filecompressor

    Vadaag gratis te downloaden op volgende site:

    FILEminimizer Pictures van balesio comprimeert digitale foto’s en afbeeldingen en bereikt daarmee een bestandsgroottevermindering tot 98%. Een JPEG foto met een bestandsgrootte van 5 MB kan worden verkleind tot maar liefs 0.08 MB. De software maakt gebruik van een innovatieve afbeeldingsoptimisatietechnologie: de krachtige compressie van een afbeelding wordt bereikt zonder enig zichtbaar kwaliteitsverlies en tijdens het hele comprimeringsproces wordt het eigen bestandsformaat behouden, waardoor een decompressie daarna niet-relevant is.
    FILEminimizer Pictures kan iedere afbeelding of foto comprimeren en ten alle tijde de kwaliteit en bestandsformaat behouden. De geoptimaliseerde en veel kleinere afbeeldingsbestanden zijn uitermate geschikt om per email verstuurd te worden of te worden geüpload naar portalen als FlickR, MySpace, HI5 of Facebook. De software kan hele digitale fotoalbums in een keer comprimeren en heeft tevens een zoekassistent aan boord om alle afbeeldingsbestanden op je computer te vinden.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

  • #2
    Re: Handige filecompressor

    Het is altijd gratis te downloaden, maar wel een trial !
    Ik zie nergens op die site dat je een niet-trial gratis krijgt. Of kijk ik ergens over ?
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: Handige filecompressor

      Je moet registreren en dan krijg je gratis een key toegestuurd.
      Ik krijg de applicatie echter niet geopend in Vista.
      Heb al enkele keren install/uninstall gedaan...

      Hans
      Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

      Comment


      • #4
        Re: Handige filecompressor

        vergeten we ook niet de handige hardware om files te compresseren!








        Walter
        D850

        Comment

        Working...
        X