Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

print-versie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • print-versie

    Ik ben nog niet zolang geregistreerd op BD, en heb al talloze keren onderdelen doorgekeken, doorgebladerd enz...
    Wat ik mss wat "onhandig" vind, is dat alles wat kriskras door elkaar staat...
    Kunnen jullie eventueel geen "cursus" samenstellen met alle adviezen, voorbeelden, tips, ... die beginners dan kunnen afprinten...? Vind ik persoonlijk gemakkelijker als alles op papier staat....
    Ik denk dat je er velen veel plezier mee zou doen...
    Mocht dit lukken, van mij reeds van harte bedankt...
    Vriendelijke groeten, Nele

  • #2
    Re: print-versie

    Als ik me niet vergis is de "In Focus"-rubriek destijds opgericht met dat doel voor ogen. Via de zoekfunctie zou je ook al heel wat nuttige informatie moeten kunnen terugvinden.
    about.me/stijnv

    Comment


    • #3
      Re: print-versie

      Dag,

      een tijdje geleden werd hier op het forum een link gegeven naar een zeer goeie cursus met allerlei basisbegrippen en tips voor goeie (natuur)fotografie. Werd gemaakt door ene Rollin Verlinde. Ik ken die man niet, maar als hij dit ooit zou lezen: dank je wel om jouw kennis op deze manier met onbekende beginnende fotgrafen te delen!
      Probeer deze link eens : http://www.natuurfotografen.org/curs...tuurfotografie

      Comment


      • #4
        Re: print-versie

        Oorspronkelijk geplaatst door bejo Bekijk bericht
        dank je wel om jouw kennis op deze manier met onbekende beginnende fotgrafen te delen!
        Dat is graag gedaan !

        Rollin

        Comment

        Working...
        X