Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

    Hallo Allemaal,

    Vorige week was het hier aan de westkust van Canada vrij koud (rond het vriespunt overdag en -8 's nachts), maar het was wel zonnig met een blauwe lucht. Ik ben op 1 van die dagen lekker warm ingeduffeld in de voormiddag gaan wandelen aan het strand van Barnet Marine Park wat zo'n 15 minuten rijden is van ons thuis.

    Hier zijn een paar foto's van die koele voormiddag. Het was zo'n droge kou dat er eigenlijk geen vorst te zien was op het gras en de bomen.

    Groetjes uit een ondertussen weer groen geworden Vancouver Canada,
    Ann












    Wat info over Barnet Marine Park voor diegene die het interesseerd: Barnet Marine Park is gelegen aan de Burrard Inlet wat een inham is van de Stille/Grote Oceaan en is zo'n 15 minuten van Vancouver gelegen. Of je Barnet Marine Park nu bezoekt voor een vroege ochtend wandeling, een namiddag picnik met familie of om van een zonsondergang te genieten, je zal beloond worden met prachtig zichten op de Burrard Inlet (inham van de Stille Oceaan) alsook overblijfselen van Barnet Marine Park’s pioniers geschiedenis. In dit park kan je genieten van de mooie stranden, zowel een algemeen strand als vele kleinere afgeschermde strandjes die ideaal zijn voor het zonnebaden, zwemmen, picnikken enzovoort. Het park biedt ook een 2km lange wandelweg langs het water op waar je kan genieten van de zichten op de inham, de bergen en dergelijke.

    Hou je van kayakken of Kano varen, dan is dit ook een ideale plek om je kano/kayak te water te laten. Dit park is ook een plaats voor het vangen van krabben, het bezichtigen van kwallen en zeesterren. De prachtige roofvogel “the Bald Eagle” (Amerikaanse Zeearend) kan je hier ook geregeld zien op zoek naar resten van vis en crab. Dit gebied heeft ook een rijke geschiedenis. Het begong in het jaar 1900 met 150 inwoners met als doel een houtzagerij wat uitgroeide tot een vrij groot industrie gebied voordat het uiteindelijk als een park bestempeld werd in 1973. Je kan hier en daar nog wat overblijfselen zien van dit vroegere dorpje met wat cement torens en dergelijke. In dit park vind je stranden om te zonnebaden en te zwemmen, douches en toiletten, boat launches, wandel en hiking trails, mogelijkheden om te vissen en picniktafels.

  • #2
    Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

    Alle drie mooi maar mijn voorkeur gaat naar de eerste
    Groetjes Hendrika

    Comment


    • #3
      Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

      Weer een paar schitterende plaatjes Ann
      Web: http://www.hanscouwenbergh.be
      Like my page! https://www.facebook.com/HansCouwenberghPhotography?ref=hl

      Comment


      • #4
        Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

        Weer een mooie reeks Ann
        Mijn voorkeur gaat naar de eerste.
        www.photo-rudi.be

        Comment


        • #5
          Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

          wederom een mooie reeks Ann

          jk

          Comment


          • #6
            Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

            Yep NIce hoor..
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

            Comment


            • #7
              Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

              Schitterende plaatjes!!!!

              Comment


              • #8
                Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                Als fan van modefotografie, kom ik zelden naar landschappen kijken.

                Maar als ik kom kijken, dan is het toch om jou reeksen te zien Ann.

                Top, weeral... Kan ik echt van genieten
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                Comment


                • #9
                  Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                  Hele mooie reeks weeral, de eerste is mijn favo
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                    Hele mooie reeks. Alle drie de foto's hebben hun sterke punten, vandaar dat ik niet ga
                    kiezen, ook al omdat ze af zijn qua compositie, kleuren en sfeer. Heel mooi

                    Comment


                    • #11
                      Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                      Zoals altijd, schitterende platen , met als topper voor mij de eerste



                      Groetjes chrit.
                      Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                        Het blijven mooie foto´s van het verre Canada die je ons laat zien hier in BD.
                        Voor mij zeker de 1ste, ik vind de verhouding lucht-water hier het prettigste om naar te kijken.


                        groeten en prettige feestdagen
                        BD0723BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                          nummer 3!
                          nummer 3!
                          nummer 3!

                          Comment


                          • #14
                            Re: Barnet Marine Park in Vancouver, Canada

                            Dank aan allen voor de leuke reacties!

                            Groetjes,
                            Ann

                            Comment

                            Working...
                            X