Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

BDsizer 3.3.2

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • BDsizer 3.3.2

    Beste,
    ik gebruik nu en dan "BDsizer 3.3.2" en heb het volgende probleem!!

    Ik laad verscheidene foto's op om te verkleinen om ze dan op te slaan in een aangeduide map.
    Dat er maar één foto per keer kan gereduceerd worden in plaats van al de aangeduide is me onduidelijk maar voor mij uiteindelijk niet het grootste probleem. Maar waarom de reeds verkleinde foto steeds wordt overschreven (in de opslagmap) door de volgende die ik behandel is me een raadsel. Het resultaat is dat het in de map steeds bij één gereduceerde foto blijft en dat is de laatste behandelde.
    Kan iemand me erop wijzen wat het probleem kan veroorzaken. Reeds op voorhand bedankt voor de eventuele oplossing!!

    MVGroeten,
    2Lion
    Last edited by 2Lion; 16 december 2009, 10:53.

  • #2
    Re: BDsizer 3.3.2

    Vragen ivm Bdsizer stel je beter hier.

    Om te antwoorden op uw vraag, moet je niet ergens een automatisch volgnr instellen?
    ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

    Comment


    • #3
      Re: BDsizer 3.3.2

      om al je ingeladen foto's in batch te verwerken, stel je het programma in zoals gewenst (kaders, tekst, ...), je laadt al je foto's in, kiest een uitvoermap (ik neem meestal een submap van de originelen) en je klikt onderaan op "Run Now".

      Dan pas worden AL je ingeladen foto's in batch verwerkt.

      Het overschrijfprobleem is vermoedelijk dat je een vaste naam hebt ingegeven bij bestandsnaam en die dus elke keer gebruikt wordt. Je kan bij bestandsnaam via het pijltje een volgnummer toewiijzen zoals destn vermeldde. Bij mij staat daar gewoon : %FileName.%FileExtenqsion{lowercase=y}
      Neemt de originele bestandsnaam en de doelextensie (JPG dus) in lowercase.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

      Comment

      Working...
      X