Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kristalletjes + UPDATE

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kristalletjes + UPDATE

    ...op een 'achtergebleven' bloemeke





    minder scherp...beter ?


    Last edited by Jacky2; 16 december 2009, 13:32. Reden: naam vergeten
    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
    Grtjs, Jacky

  • #2
    Re: Kristalletjes

    Das een biezonder mooie!
    Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

    Comment


    • #3
      Re: Kristalletjes

      Holala Jacky, dit is een beauty hoor waar heb je dat weer gevonden ?
      En het is mooi van toon door die achtergrond ook, geweldig WAW
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Kristalletjes

        Knap met mooi licht.

        groetjes


        moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

        A picture paints a thousand words

        Comment


        • #5
          Re: Kristalletjes

          waw jacky dit is weer echt een beauty hoor ,zo mooi van kleur en wat een mooie BG

          Comment


          • #6
            Re: Kristalletjes

            simpelweg een toppertje jackske
            Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
            Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

            Comment


            • #7
              Re: Kristalletjes

              simpelweg een toppertje van de bovenste plank
              mooie compo,belichting en background
              de aanpassing was voor de eerste bedoelt
              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

              Comment


              • #8
                Re: Kristalletjes

                die is werkelijk prachtig!! vooral de kleuren zijn heel erg knap!
                Canon EOS 400D | Sigma 150mm EX DG HSM | Canon EF 100-400mm L IS USM | Sigma 2.0x TC
                http://gallery.atsharp.com

                Comment


                • #9
                  Re: Kristalletjes

                  [QUOTE=Frakske;2500600]Holala Jacky, dit is een beauty hoor waar heb je dat weer gevonden ?

                  In de tuin van 't buurvrouwtje Frans en 'k heb géén buiklig moeten doen 'k Vond er trouwens nog andere 'verrassingskes'
                  'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                  Grtjs, Jacky

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kristalletjes

                    Mijn eerlijke mening:'k had deze graag meer naturel gezien, want nu geeft de foto mij een over-verscherpte indruk (niet meer realistisch). Spijtig...
                    www.petervdg.net/Portfolio

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kristalletjes

                      Zeer knap!

                      VG,

                      Hilde
                      Flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kristalletjes

                        Oorspronkelijk geplaatst door luna Bekijk bericht
                        Mijn eerlijke mening:'k had deze graag meer naturel gezien, want nu geeft de foto mij een over-verscherpte indruk (niet meer realistisch). Spijtig...
                        Bedankt voor je eerlijke comment. Deze vond ik wel archi-moeilijk om te posten, verschillende keren geprobeerd met andere
                        scherptes en tenslotte toch nog mis, 'k had ook mijn twijfels hoor, maar op de duur : zucht..seg !

                        Toch nog maar een upke geprobeerd en deze vind ik nu zelf toch ook beter
                        'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                        Grtjs, Jacky

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kristalletjes + UPDATE

                          Ik heb goesting om daar aan te "lekken" lol zoals ze bij ons thuis zeggen.
                          Als gij thuis komt Jakske dan gaat gij dadelijk met uw voeten op de chaufage liggen zeker?? Ge kunt er wat van zenne om de mens te bevriezen...
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kristalletjes

                            de update is idd nog beter

                            [QUOTE=Jackske;2501061]
                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Holala Jacky, dit is een beauty hoor waar heb je dat weer gevonden ?

                            In de tuin van 't buurvrouwtje Frans en 'k heb géén buiklig moeten doen 'k Vond er trouwens nog andere 'verrassingskes'
                            Verras ons
                            ik wou ook zo'n buurvrouw

                            frans
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kristalletjes + UPDATE

                              Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                              Ik heb goesting om daar aan te "lekken" lol zoals ze bij ons thuis zeggen.
                              Als gij thuis komt Jakske dan gaat gij dadelijk met uw voeten op de chaufage liggen zeker?? Ge kunt er wat van zenne om de mens te bevriezen...
                              Pascal...kou ? ik kou ? neejet! maar als je ergens denkt een Eskimo te ontwaren...
                              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                              Grtjs, Jacky

                              Comment

                              Working...
                              X