Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

multipurpose koffie/espresso machine

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • multipurpose koffie/espresso machine

    Ahoi ahoi,
    Zijn er hier koffieslurpers aanwezig ? Alhoewel, ik bied reeds mijn excuses aan, zijn er hier notoire koffieliefhebbers aanwezig ?
    Hebben een koffiezetkan machine met timer die 's morgens geurige koffie zette, maar spijtig genoeg defect is, heb een senseo om 's namiddags een schuimige koffie te drinken maar niet het van je het, en maak zo nu en dan een echte espresso op zijn Italiaans (bialetti ?).
    Ben nu van plan om een semi volautomatisch espressomachine aan te schaffen, zoals bvb. een Saeco of een Delonghi of een Gaggia.

    Maar voor elke machine schrikken bepaalde reviews me af.

    Dus, wie gebruikt een multipurpose koffiemachine (op basis van koffiebonen), waarmee lekkere warme koffie, espresso, capuccino, enz. gezet kan worden en is er ten volle tevreden over ? Merk, prijs en ervaring aub.

    Ciao,
    Guy
    Canon EOS400d - EF-S-17-85mm-f-4-5.6-IS-USM-Lens e.a.
    Homepagina : https://reisblog.guyrotty.be

  • #2
    Re: multipurpose koffie/espresso machine

    Bijna een jaar geleden een Delonghi ESAM 4000 aangeschaft, het instap model. Deze zit rond de 400€ en tot op heden lekkere koffie en geen problemen.

    Wat vind ik er goed aan
    Water reservoir gaat er langs voor in.
    Volledig onderhoud kan via de voorkant en gaat eenvoudig
    Kan zowel bonen al gemalen koffie (per tas) gebruiken
    Slaat uit na 3 uur

    Wat vind ik er minder aan
    Indien je koude tassen gebruikt is de koffie niet heet heet. Meestal spoel ik de tas met heet water alvorens te vullen.
    Rudy,

    Hier vind je meer Astrofotografie werk.

    Comment

    Working...
    X