Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Buddha Trilogy

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Buddha Trilogy

    De voor mij meest boeiende plaats in Myanmar was - met grote voorsprong eigenlijk - Mrauk U. Weinig toeristen, lokale bevolking merkelijk niet blootgesteld aan stromen Benidormers, overwoekerde tempels en de mensen wonen nog steeds temidden van de puinhoop wat eens de hoofdstad van een lokale wereldmacht was. Veel atmosfeer, iets wat je bv. in Bagan moeilijk kon terugvinden. Deze Buddha stond op een heuveltje in het "centrum" van de "stad" maar pas de laatste avond zag ik het beeld van verre staan. Er naartoe gerend met mijn gereedschap, een gebarenbabbeltje geslagen met een nieuwsgierige gelovige en 's nachts teruggekeerd om de derde plaat te maken - trouwens een samenvoegsel van twee belichtingen, één voor de kaarsjes en één voor de sterren. De twee eerste foto's zijn gelijkaardig maar geven een (voor mij) heel andere atmosfeer weer.


    Terrestrial Buddha





    Celestial Buddha





    Cosmic Buddha



    :::[ w w w . f o t o m a c h i . m x ]::: :::[ M a c h i g l a z k i . О п т и к . B l o g ]:::

  • #2
    Re: Buddha Trilogy

    heel knappe reeks. Ik vind de kleuren van de 1e net ietsje sprankelender dan de 2e.
    Ik neem aan dat de 2e een blend is want anders had je (denk ik) niet zoveel sterretjes kunnen vangen....heel mooi in beeld gebracht
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

    Comment


    • #3
      Re: Buddha Trilogy

      Tjonge; prachtige reeks.
      En technisch zit het ook goed in elkaar prima gedaan.

      Comment

      Working...
      X