Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Grondzicht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Grondzicht...

    Zondagmorgen... blijkbaar niet de enige die niet meer sliep...

    grtz,
    JeS







    Sony DSLR-A500 / Sigma 10mm F 2.8 EX DC Fisheye HSM Sony

  • #2
    Re: Grondzicht...

    Graag jullie opmerkingen en verbeteringen alsjeblief

    Comment


    • #3
      Re: Grondzicht...

      Met je titel in gedachten, vind ik de grond niet zo boeiend. Bij de eerste mag daar zeker de helft van weg. En een ietsie pietsie linksom kantelen.
      De grond bij de tweede oogt al wat boeiender vanwege die voeg. Qua kracht en dieptezicht haalt deze het echter niet bij de eerste. De trage sluitertijd is wel leuk gekozen, maar het geheel was mooier geweest bij een compo zoals bij de eerste. Foto helt, in een niet zo leuke hoek, naar rechts.
      En dat 'zwarte gat' doet het niet bij mij. Kwestie van smaak. Bewegingsonscherpte van de mensen vind ik ook iets te veel. En ook deze een klein tikje linksom kantelen.
      Bij alle drie de foto's heb je telkens een wel erg grote vlek (haartje?) in het midden.

      Comment


      • #4
        Re: Grondzicht...

        Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
        Met je titel in gedachten, vind ik de grond niet zo boeiend. Bij de eerste mag daar zeker de helft van weg. En een ietsie pietsie linksom kantelen.
        De grond bij de tweede oogt al wat boeiender vanwege die voeg. Qua kracht en dieptezicht haalt deze het echter niet bij de eerste. De trage sluitertijd is wel leuk gekozen, maar het geheel was mooier geweest bij een compo zoals bij de eerste. Foto helt, in een niet zo leuke hoek, naar rechts.
        En dat 'zwarte gat' doet het niet bij mij. Kwestie van smaak. Bewegingsonscherpte van de mensen vind ik ook iets te veel. En ook deze een klein tikje linksom kantelen.
        Bij alle drie de foto's heb je telkens een wel erg grote vlek (haartje?) in het midden.
        Dankje voor de aantekeningen!
        Dat "haartje" ja snap er niets van.. moet iets tijdelijks geweest zijn...

        Grtz,
        JeS

        Comment


        • #5
          Re: Grondzicht...

          Soms is het beter wanneer perfecte symmetrie niet te bereiken valt of te braaf is, de asymmetrie op te zoeken. Dat kan dan bij de passerende personen met langere sluitersnelheden meer dynamiek in het beeld brengen door een diagonale werking.

          Groeten
          Last edited by kristofpattyn; 4 januari 2010, 22:58.
          Website http://www.kristofpattyn.be

          a lotta canonstuff

          Comment


          • #6
            Re: Grondzicht...

            Oorspronkelijk geplaatst door kristofpattyn Bekijk bericht
            Soms is het beter wanneer perfecte symmetrie niet te bereiken valt of te braaf is, de asymmetrie op te zoeken. Dat kan dan bij de passerende personen met langere sluitersnelheden meer dynamiek in het beeld brengen door een diagonale werking.

            Groeten
            Interessant!!!
            Dankje

            Comment


            • #7
              Re: Grondzicht...

              vind de tweede meest de titel volgen...goed gezien, die scheur erin

              groetjes
              hilde
              groetjes
              hilde

              Comment

              Working...
              X