Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen :(

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen :(

    Hallo,

    Nog mensen die net als ik regelmatig last hebben met de powerconnector van hun laptop? Had dit met een Acer en nu met een Toshiba, beiden beste prijs/kwaliteit qua inhoud (goede grafische kaart,processor,...). Na een tijd laad hij bijna niet meer op en moet de kabel wat in speciale richtingen draaien. Heel frustrerend, want als hij niet meer oplaad is het voorbij.

    Weet dat er in extreme gevallen dockingstations bestaan of een ander merk lader (als je chance hebt laad hij op met een andere - al getest).
    Iemand al gehad of een ander merk gekocht om dit probleem te vermijden? Of zijn er laptops met sterkere powerconnectors? Misschien de Sony's (zit in de scharnieren bij sommige).

    Thanks,
    CanonYouCan

  • #2
    Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

    gggggggggggggf
    Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:02. Reden: fffffffffffffffffffffffff

    Comment


    • #3
      Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

      dddddddddddddddd
      Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 14:02. Reden: fffffffffffffffffffff

      Comment


      • #4
        Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

        Ja ik kocht ook zo'n universele aan op Ebay, rond de €30 en m'n vroegere acer laadde op.
        T'is lastig dat je niet weet als het aan je lader ligt of aan de powerconnectie in je laptop.
        Voorlopig laad m'n Toshiba nog op na wat wringen (voorzichtig want delicaat)

        Comment


        • #5
          Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

          Klassieke probleem he .. gebruikers winden hun power draden op alsof een spagetti is, met als gevolg dat de interne koperaders breken, meestal nog dicht tegen of eerst in de connector (geen trekontlasting )... Mediamarkt oa heeft goedkope universele en instelbare voedingsblokken waar een pleiade aan "opprik" connectoren zit geschikt voor een ganse reeks laptops .. en de draden niet bijeen frommelen helpt natuurlijk heel erg

          Comment


          • #6
            Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

            heeft hier niets mee te maken, kabel ligt altijd volop in de lengte, nooit opgedraaid.
            gewoon slecht contact, heb ik af en toe met laptops na het eerste jaar

            Comment


            • #7
              Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

              Ja natuurlijk dat slechte contact komt er als 13e werk van hercules of enkel door naar de connector te kijken en ge vervoert uw laptops in een vioolkist, model contrabas ... zie ook wet van Lavoisier ..

              Comment


              • #8
                Re: Powerconnectors en laptops die bijna niet meer opladen

                Bedankt allen voor de tips, probleem opgelost!!!
                Heb eerst wat rondgezocht op Ebay en daar vond ik deze prachtige universele lader voor slechts €16 (wel €19 verzendkost via DHL Duitsland) van 150!!!Watt met zelfs een USB aansluiting in de lader :


                Daar het redelijk dringend werd ging ik eerst vlug naar Mediamarkt, daar wilden ze natuurlijk direct een Kensington van €70 verkopen met als reden "meest compatibel".
                Maar ik vroeg de alternatieve merken en er was een heel gamma Trust 70W (€39) 90W (€39) 120W (€59). Daar de dure Kensington ook 'slechts' 90W was (en ik m'n laptop toch gans de dag laat opladen) was snelheid van het opladen van minder belang.

                Daardoor koos ik de 90W Trust (zelfde prijs als de 70W raar genoeg) en dus iets sneller, de 120W was ook meteen een grotere blok.
                Vroeger met m'n Acer ook eens dit probleem gehad, leve de universele laders

                Comment

                Working...
                X