Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locatie fashio photoshoot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locatie fashio photoshoot

    Kent er iemand een leuke en goeie locatie in en rond de buurt van Schoten-Brasschaat-Brecht om volgende week een fashion photoshoot te houden ? Zowel binnen als buiten.

  • #2
    Re: Locatie fashio photoshoot

    imagination is your best friend!

    als je niet eens zegt welke stijl je zoekt ga je zeker geen deftig voorstel krijgen....
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

    Comment


    • #3
      Re: Locatie fashio photoshoot

      Het is niet voor mij bedoeld, maar voor m'n vriendin. Het is voor haar de eerste keer dat ze zo'n shoot gaat doen. De bedoeling is om foto's te nemen met diverse kledij. Ze is gevraagd om wat verschillende kleren mee te nemen.
      De fotograaf heeft gevraagd om een locatie te zoeken.
      Liefst zou ze ergens een locatie buiten willen hebben waar ze zich toch makkelijk ergens kan omkleden. Maar een oud gebouw of zo, zou ook niet slecht zijn. Ik weet het: moeilijke vraag, maar zoals ik al zei is het voor haar ook de eerste keer en ikzelf heb ook geen ervaring met zulke photoshoots.

      Comment


      • #4
        Re: Locatie fashio photoshoot

        Industie Albertkanaal? Langs Kanaal Dessel-Schoten? Langs anti-tankkanaal?
        Lijkt me allemaal geschikt voor fashio

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: Locatie fashio photoshoot

          Mijn bescheiden mening: het zoeken naar een locatie is het werk van de fotograaf, niet het werk van de geportretteerde... Uiteraard kan het in samenspraak gebeuren (best), maar het volledige werk doorspelen aan de klant lijkt me sterk. Ik vermoed dat de fotograaf zelf wel wat suggesties zal hebben...

          Roeland
          www.135mm.be
          @135mm_leuven
          info@135mm.be

          Comment


          • #6
            Re: Locatie fashio photoshoot

            Ik ga mee met Roeland
            -> laat die keuze over aan de fotograaf. Bespreek het met hem, en doe als je wil suggesties, maar laat de beslissing aan hem.

            "Fashion" is zo breed, en binnen/buiten is nog breder. wil die mens met artificeel licht werken, zoek je iets wat je als studio kan inrichten, zoek je een studio, zoek je een openbare plaats, zoek je een plek waar je niet gestoord kan worden? `

            En wat bedoel je met "makkelijk kunnen omkleden?" In/achter de auto vind ik makkelijk zat. Op de plek waar de maquillage gedaan wordt kan ook makkelijk zijn, tenzij dat uit de buurt is. Ga je daar ergens in het park van het kasteel shooten, dan kan je je nog altijd in die brasserie omkleden als je dat makkelijker vindt.

            Comment

            Working...
            X