Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Shows op Duitse TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Shows op Duitse TV

    Heb mijn hoogbejaarde ouders in huis genomen, en om ze overdag een beetje ontspanning te bieden dacht ik aan het opnemen van zo van die TV shows met dansen en zingen. Heb de voeling verloren met de Duitse TV maar misschien heeft iemand weet van dergelijke programma's die ik zou kunnen opnemen, ze komen er ongetwijfeld in de periode van Kerst en Nieuw zeker aan.
    grts
    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
    en ewa flitsspeelgoed

  • #2
    Re: Shows op Duitse TV

    Oorspronkelijk geplaatst door JP Bekijk bericht
    Heb mijn hoogbejaarde ouders in huis genomen, en om ze overdag een beetje ontspanning te bieden dacht ik aan het opnemen van zo van die TV shows met dansen en zingen. Heb de voeling verloren met de Duitse TV maar misschien heeft iemand weet van dergelijke programma's die ik zou kunnen opnemen, ze komen er ongetwijfeld in de periode van Kerst en Nieuw zeker aan.
    grts
    Brave gast gij JP

    WDR > maandag tot vrijdag > Daheim und Unterwegs > van 16:10 tot 18:00 uur.
    Startseite der Fernsehsendung „Hier und heute" – Geschichten, Rezepte, Videos aus NRW

    Zijn nu de ganse maand bezig rond Kerstmis.
    (plus rubrieken over koken en bakken, dieren, reportages enz.)
    Ze geven kerstpakjes weg enz. enz.

    Wetten Dass


    Kennis van een beetje Duits helpt....
    Maar de beelden zeggen al heel veel.

    Neem zelf een kijk in ZDF-Mediathek

    Kan je zelf kiezen > veel keuze.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Shows op Duitse TV

      Die zendung mit der Mouse.....
      Daas Feuer rote spielmobil.. Oie da bestaat nie meer vrees is..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Shows op Duitse TV

        Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
        Die zendung mit der Mouse.....
        Daas Feuer rote spielmobil.. Oie da bestaat nie meer vrees is..
        Gij zot....hahahaha
        Je bent nog eentje vergeten he manneke: "leeuwentand"
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

        Comment


        • #5
          Re: Shows op Duitse TV

          Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
          Gij zot....hahahaha
          Je bent nog eentje vergeten he manneke: "leeuwentand"
          Jaohhhh de dju..das waar..
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

          Comment


          • #6
            Re: Shows op Duitse TV

            Wat ik niet begrijp is dat Duitse (en Vlaamse) schlagers (met bijbehorende shows) gewoonlijk geassociëerd worden met (hoog)bejaarden. Er zijn toch tenminste evenveel jongeren die dat soort muziek appreciëren en consumeren, terwijl er eveneens (hoog)bejaarden, midlifers en tieners zijn die houden van klassieke muziek of van jazz of van dance ... hardrock ... enz.
            Volgens mij mag je geen leeftijd plakken op smaak - hoewel ik me ervan bewust ben dat er zoiets bestaat als jeugdsentiment. Dat heeft helaas bitter weinig te maken met bewuste keuzes.
            Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

            Comment


            • #7
              Re: Shows op Duitse TV

              Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
              Wat ik niet begrijp is dat Duitse (en Vlaamse) schlagers (met bijbehorende shows) gewoonlijk geassocieerd worden met (hoog)bejaarden. Er zijn toch tenminste evenveel jongeren die dat soort muziek appreciëren en consumeren, terwijl er eveneens (hoog)bejaarden, midlifers en tieners zijn die houden van klassieke muziek of van jazz of van dance ... hardrock ... enz.
              Volgens mij mag je geen leeftijd plakken op smaak - hoewel ik me ervan bewust ben dat er zoiets bestaat als jeugdsentiment. Dat heeft helaas bitter weinig te maken met bewuste keuzes.
              Dat heb ik nog niet gemerkt...ik bedoel ook dat iedereen maar doet he.

              Trouwens iedereen kiest toch bewust en dat gaat het beste als je alleen bent of baas in huis
              Ik zie graag dingen die de meesten saai vinden
              (o.a. debatten over politiek en maatschappij)
              Ubi bene, ibi patria.
              BD0388BE
              Een website

              Comment


              • #8
                Re: Shows op Duitse TV

                Oorspronkelijk geplaatst door Jazzer Bekijk bericht
                Wat ik niet begrijp is dat Duitse (en Vlaamse) schlagers (met bijbehorende shows) gewoonlijk geassociëerd worden met (hoog)bejaarden. Er zijn toch tenminste evenveel jongeren die dat soort muziek appreciëren en consumeren, terwijl er eveneens (hoog)bejaarden, midlifers en tieners zijn die houden van klassieke muziek of van jazz of van dance ... hardrock ... enz.
                Volgens mij mag je geen leeftijd plakken op smaak - hoewel ik me ervan bewust ben dat er zoiets bestaat als jeugdsentiment. Dat heeft helaas bitter weinig te maken met bewuste keuzes.
                klik

                Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

                Comment


                • #9
                  Re: Shows op Duitse TV

                  Doet er mij aan denken dat mijn grootmoeder zaliger in 1969 een Novak kleurentelevisie (met radiobuizen !) kocht met bijhorende draaibare antenne op het dak. En dat enkel en alleen om de show 'oep den duits' te kunnen volgen in kleur. Bij de toenmalige BRT zond men nog in zwart/wit uit. Gevolg was dat de dames uit de buurt afzakten op zaterdagvond om samen naar het 'spektakel' op TV te kijken.
                  Leuk detail: TV en bijhorende antenneinstallatie had in die tijd een prijskaartje van 50.000 BEF De TV heeft het uitgehouden tot 1986. Toen werd hij vervangen door een transistormodel. De kosten om de steeds vaker defecte lampen te vervangen in de Novak liepen te hoog op
                  Homo Sapiens Pentaxiensis

                  Comment


                  • #10
                    Re: Shows op Duitse TV

                    merci jongens, k'ga der sommige van proberen
                    t'is te hopen da ze kunnen volgen,

                    grts
                    D300 - nikkor 50mm 1.8 - Tamron 28-75, 2.8
                    Tamron 17 -35 2.8 -4 - - Nikkor 80-200 , 2.8 D-ED SB600
                    en ewa flitsspeelgoed

                    Comment


                    • #11
                      Re: Shows op Duitse TV

                      jij bent echt een vriendelijk iemand om je oude ouders ontspanning te bieden.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Shows op Duitse TV

                        Ge weet toch dat bepaalde media zeer neerbuigend doen over zulke programma's
                        Heb het nog al gezegd, als zelfs Herman Van Molle ze goed blijkt te vinden, zit het wel snor

                        persoonlijk vind ik dit wel beter
                        Last edited by toerist; 11 december 2009, 19:35.
                        """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                        George Orwell

                        Comment


                        • #13
                          Re: Shows op Duitse TV

                          Wat ik ook mooi vond op den Duits, maar dat is later ook in het Holderlands gekomen:

                          Gewildig intro-liedje

                          Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                          Last edited by Alfa Centauri; 12 december 2009, 11:20.
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment

                          Working...
                          X