Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foz de Iguacu

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foz de Iguacu

    Gisteren een topnamiddag gehad bij het bezoeken van dit wonder en geprobeerd dit vast te leggen. Ik zou zeggen: shoot






  • #2
    Re: Foz de Iguacu

    Bekende beelden voor mij daar ik er zelf geweest ben.
    Derde vind ik hier de beste.
    Tip : bezoek,zogauw je terug in België bent , een keer de "watervallen "van Coo .
    Je lacht je een kriek!



    Walter

    P.S. : Aan de eerste merk ik dat je waarschijnlijk ook langs de Argentijnse kant met een buitenboordsloep de watervallen benaderd hebt.
    Een vriend van mij zijn camera is toen naar de filistijnen gegaan door het stuifwater.
    Last edited by Phororhacos; 10 december 2009, 09:01.
    D850

    Comment


    • #3
      Re: Foz de Iguacu

      Alle drie mooie foto's, met lichte voorkeur voor 1

      Dit moet absoluut een belevenis geweest zijn. Een van mijn kennissen heeft daar zelfs luchtfoto's kunnen nemen.

      Comment


      • #4
        Re: Foz de Iguacu

        Ik heb een voorkeur voor de 3de en de 2de, daar komt de grootsheid goed tot zijn recht. Moet een mooie belevenis geweest zijn.
        Heb wel de indruk dat 2 en 3 allebei een beetje scheef staan...

        Groeten
        Mipstoo

        Comment


        • #5
          Re: Foz de Iguacu

          ga ook voor de tweede en derde.
          bij de eerste had je een lagere F en een hogere snelheid kunnen nemen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

          Comment


          • #6
            Re: Foz de Iguacu

            3 mooie met voorkeur voor de 1e Zo te zien is die vanop de boot getrokken. Ik heb mijn camera niet meegepakt zulle want we waren verwittigd dat we kleddernat gingen worden en dat was ook zo...tegen zo veel watergeweld was geen één regencape opgewassen. Plezant hé
            "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

            Comment


            • #7
              Re: Foz de Iguacu

              Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
              3 mooie met voorkeur voor de 1e Zo te zien is die vanop de boot getrokken. Ik heb mijn camera niet meegepakt zulle want we waren verwittigd dat we kleddernat gingen worden en dat was ook zo...tegen zo veel watergeweld was geen één regencape opgewassen. Plezant hé
              Die is inderdaad op de boot getrokken en ik was ook doorweekt omdat de boot tot op enkele meters van het neerrazende water ging "parkeren".
              Op weg naar de watervallen kon met gewoon foto's nemen daar er geen opspattend water was, daarna netjes in een plastic zak van Renmans om daarna alle fototoestellen van de inzittenden in grote met nylon versterkte plastic zak te steken en vast te maken met een gesp aan de boot dus geen gevaar voor de camera .

              En leuk vraag je? Eén van de leukste ervaringen die ik heb gehad en bij het naar boven kijken en het enorme volume van water te zien neerkomen is echt indrukwekkend.

              Comment


              • #8
                Re: Foz de Iguacu

                3 mooie!!

                Ben er ook geweest. Niet gemakkelijk om op foto weer te geven wat je daar ziet.
                Indrukwekkend schouwspel daar!

                Greetings,
                Schanske

                Comment


                • #9
                  Re: Foz de Iguacu

                  Wat een foto's, wat een landschap !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Foz de Iguacu

                    Indrukwekkend

                    Tip : bezoek,zogauw je terug in België bent , een keer de "watervallen "van Coo .
                    Je lacht je een kriek!
                    En welke watervallen dacht je dan nog te zien NA deze

                    Comment


                    • #11
                      Re: Foz de Iguacu

                      Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
                      Indrukwekkend



                      En welke watervallen dacht je dan nog te zien NA deze
                      Ik heb nog de Vic falls en de Niagra falls op mijn long list staan

                      Comment


                      • #12
                        Re: Foz de Iguacu

                        Knappe registratie van die plaats maar ik zou hier toch voor langere sluitertijden gaan om zo iets toe te voegen als fotograaf.
                        Nikon D300s

                        Comment

                        Working...
                        X