Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Terug van weggeweest.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Terug van weggeweest.

    Hey allemaal,


    Ik kan eindelijk terug op een stoel zitten, na mijn operatie, serieuze onsteking naast staartbeen gehad en operatief moeten laten verwijderen, zit nu nog met weken/maanden met wieken verveelt, maar voel me al beter en heb al terug mijn 50D in de hand gehad. Plus werk nu met OSX en heb beetje tijd om aperture 2 te verkennen, maar gebruik nog steeds tools van canon en lightroom ook. Tot zo allemaal, ik kan binnenkort terug foto's posten


    Groeten Joeri.
    Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

  • #2
    Re: Terug van weggeweest.

    Doe maar rustig aan Joeri, alles heeft zijn tijd nodig.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Terug van weggeweest.

      Hou er de moed in Joeri, het ergste is achter de rug.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Terug van weggeweest.

        welkom terug hoor.
        moet echt serieus geweest zijn, want ze gaan niet zo snel over tot verwijderen.
        sterkte.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Terug van weggeweest.

          Welkom terug!

          De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar verzorg je nog goed.

          Comment


          • #6
            Re: Terug van weggeweest.

            Welkom terug en nog veel beterschap toegewenst voor het genezingsproces. Goed te horen dat het beter gaat en hopelijk zal het alleen maar beteren vanaf nu!

            Groetjes,
            Ann

            Comment

            Working...
            X