Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf bruiloft gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf bruiloft gezocht

    Binnenkort trouwt mijn broer. Hij heeft een lowbudgut huwelijk zonder enige toevoegingen of poespas er omheen.
    Ik wil graag wat voor hem proberen te regelen om er toch een onvergetelijke dag te maken, daar dit toch eigenlijk de mooiste dag van je leven moet zijn.
    Nu ben ik op zoek naar een student fotograaf in omgeving Riemst om de dag van de bruiloft vast te leggen.

  • #2
    Re: Fotograaf bruiloft gezocht

    [...] lowbudgut (sic) [...] onvergetelijke dag [...] student fotograaf [...]
    Lijkt me geen onmogelijke opgave
    Veel succes ermee

    Slu !

    Tjerri

    Comment


    • #3
      Re: Fotograaf bruiloft gezocht

      Zeker dat je een student fotograaf wil voor zo'n onvergetelijke dag?
      Je kan beter voor een amateurfotograaf gaan die er iets van kent en maar een kleine vergoeding vraagt
      Using the camera to defeat the habit of not seeing

      Comment


      • #4
        Re: Fotograaf bruiloft gezocht

        amateurs die tevreden zijn met de huwelijksmaaltijd (eventueel een supplementje erbij) kunnen dat ook goed doen!
        Low budget hoeft niet low quality te zijn!!

        'k vind het flauwe reacties....'t moet veel geld kosten.....of 't is nie goe.!!!! zoals twee topics hiervoor laat uitschijnen dat dit eigenlijk onmogelijk is
        Last edited by perman; 8 december 2009, 23:02.
        perman
        canon EOS 350D, EOS 60D en een beetje glaswerk

        Comment


        • #5
          Re: Fotograaf bruiloft gezocht

          Er zijn al duizenden discussies over dit soort zaken.
          Het is niet onmogelijk om iemand te vinden, maar het zal heel moeilijk zijn.
          Het is een ideale kans om iemand z'n portfolio te laten uitbreiden (beginnende (amateur-hobby?)huwelijksfotograaf), maar dan loop je wel het risico dat het iets minder goed kan uitgevoerd zijn. Een doorsnee student fotografie die beschikt namelijk niet over het materiaal dat nodig is voor huwelijken. Met een klein (of geen budget) moet je geen hoge verwachtingen of eisen hebben he.

          Comment


          • #6
            Re: Fotograaf bruiloft gezocht

            Ik zou het wel willen doen hoor, maar ik ben uit Oostende. Het is een beetje ver voor mij om te komen
            Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

            Comment


            • #7
              Re: Fotograaf bruiloft gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
              [...] lowbudgut (sic) [...] onvergetelijke dag [...] student fotograaf [...]
              Lijkt me geen onmogelijke opgave
              Veel succes ermee

              Slu !

              Tjerri
              Misschien per opbod op eBay gooien
              www.fotofolio.be

              Comment


              • #8
                Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                Een topic met daarin een rapidshare naar pakweg PS wordt ongetwijfeld gewist. Reden: illegaal

                Een account aanmaken louter om een topic te openen waarin je een oproep doet naar zwart werk kan gewoon blijven bestaan...

                Wordt het niet eens tijd dat hier ook paal en perk aan gesteld wordt en er op BD niet meer gewogen wordt met 2 maten en 2 gewichten...?

                Mvg,
                Frederic

                Comment


                • #9
                  Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet Bekijk bericht
                  Een topic met daarin een rapidshare naar pakweg PS wordt ongetwijfeld gewist. Reden: illegaal

                  Een account aanmaken louter om een topic te openen waarin je een oproep doet naar zwart werk kan gewoon blijven bestaan...

                  Wordt het niet eens tijd dat hier ook paal en perk aan gesteld wordt en er op BD niet meer gewogen wordt met 2 maten en 2 gewichten...?

                  Mvg,
                  Frederic
                  Vind ik ook!
                  www.focusfotografie.be
                  www.facebook.com/eviwilmus

                  Comment


                  • #10
                    Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                    Volgens mij staat er nergens het woord geld of betalen in het advertentie.
                    Canon - Youtube slideshow: https://www.youtube.com/watch?v=XtytfbVcV0s

                    Comment


                    • #11
                      Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                      Vind het heel jammer voor de ts om zulke reacties .
                      Is het trouwens niet zo dat er een speciaal statuut geld voor studenten die toch een opdracht vervullen ... ???
                      Wat niet wil zeggen dat ik volledig achter zo'n initiatief sta , ge trouwt immers maar 1 keer ( mag ik hopen)
                      Ik denk persoonlijk dat zulke mensen nooit beroep zouden doen op een pro fotograaf , vind dit persoonlijk wel jammer maar zo gaat dat nu eenmaal .
                      Hier ligt het controle systeem van de staat aan de basis . Zelfstandigen worden maaar mondjemaat gecontroleerd ( zegt men ) maar onze werknemer nog veel minder als het op zwartwerk gaat .

                      Comment


                      • #12
                        Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                        Er staat niet dat het voor niets moet en het mag ook een amateurfotograaf zijn.
                        Normaal zou ik het zelf doen maar ik ben getuige. Zij vragen niet om een fotograaf maar ik vind dat zonde.
                        En wat zwart werk betreft, wat zou het, je mag het ook wit doen.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                          had niets minder verwacht dan weer een hoop gezever in deze topic

                          Heb je PM gestuurd ing369
                          With Canon, I can (or at least try)
                          Photastic.be ~ Passion for the picture
                          Nieuwe site

                          Comment


                          • #14
                            Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                            Ook pm gestuurd, maar te duur
                            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

                            Comment


                            • #15
                              Re: Fotograaf bruiloft gezocht

                              ik zou zeggen ik kom et doen maar er ontbreekt iets voor mij en dat is een datum.

                              Comment

                              Working...
                              X