Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

medion camcorder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • medion camcorder

    iemand een idee wat deze waard is?
    voor die prijs ziet het er goed uit.

    klikkie
    nikon stuff

  • #2
    Re: medion camcorder

    Die 149 euro zal het wel waard zijn, maar ook niet meer dan dat vermoed ik.
    De lenskwaliteit zal wel het zwakke punt zijn zeker ?

    Eigenlijk wel grappig: gelijk welke winkel mag iets in aanbieding zetten, geen kat die info vraagt, maar als Aldi iets aankondigt wordt er steevast getwijfeld en staan fora vol met: "zou het goed zijn ?".
    Terwijl een oordeel vellen over iets dat nog te koop moet komen me nog al moeilijk lijkt.
    BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
    Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

    Comment


    • #3
      Re: medion camcorder

      Wij hebben verleden jaar zo eentje gekocht.
      Leuk om eens wat mee te spelen, maar niet echt bruikbaar als je ook nog wat kwaliteit wil.

      Onder zeer goede lichtomstandigheden is het eigenlijk zo slecht nog niet, maar 's avonds binnen moet je geen wonderen verwachten.

      Al bij al valt het nog mee voor een camera die maar 1/5de kost van een degelijker toestel.
      Fuji FinePix S100fs

      Comment


      • #4
        Re: medion camcorder

        Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
        Wij hebben verleden jaar zo eentje gekocht.
        Leuk om eens wat mee te spelen, maar niet echt bruikbaar als je ook nog wat kwaliteit wil.

        Onder zeer goede lichtomstandigheden is het eigenlijk zo slecht nog niet, maar 's avonds binnen moet je geen wonderen verwachten.

        Al bij al valt het nog mee voor een camera die maar 1/5de kost van een degelijker toestel.
        had al zo een vermoeden.

        @nete: jah van den aldi moet je soms geluk hebben! sommige dingen zijn gewoon goed andere niet of minder
        nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: medion camcorder

          Oorspronkelijk geplaatst door david_ve Bekijk bericht
          had al zo een vermoeden.

          @nete: jah van den aldi moet je soms geluk hebben! sommige dingen zijn gewoon goed andere niet of minder
          Als je BD afstruint zal je merken dat ALDI een hofleverancier geworden is (neen, niet die HOF, maar de andere)
          Even een resumé
          1) de patatten zijn er blijkbaar heel goed
          2) met de batterijen (accu's) zit het ook snor
          3) De PC's kunnen best ook wel mee
          4) het fotopapier is subliem
          5) Niet tevreden-geld terug is wondervol. Je moet het maar bedenken om als je geluk hebt, een schitterende camera te kopen voor een reportage en dan binnen de maand melden dat je niet tevreden bent en je geld terug wilt. (Nog nog zorgen voor goede camera's en )

          5) maar hun digitaaltjes zijn hun naam niet echt waardig
          6) service kan ook wel beter
          7) hun parkinggedrag kan wel eens voor kopbrekens zorgen
          https://www.fotospotter.be
          Je suis content d’être heureux

          Comment


          • #6
            Re: medion camcorder

            Voor die prijs, je moet eerlijk zijn, kan je niet veel hebben.
            De beeldjes zullen bewegen maar :
            - onder slechte lichtomstandigheden,
            - en met snel bewegende beelden
            zal het resultaat maar poverkes zijn.
            Ik zou een 200 Euro meer uitgeven met meestal betere resultaten.

            Ge moet gewoon bedenken : ge koopt iets en ge wilt toch een zo goed mogelijk resultaat. Daarom, geef iets meer uit, of spaar wat langer.
            Ik persoonlijk probeer altijd kwaliteit te kopen en dan ben ik meestal nog niet volledig tevreden over het resultaat.

            Comment


            • #7
              Re: medion camcorder

              ben ik ook van plan hoor, ondertussen al wa zoekwerk gedaan op't net!
              veel duits tegengekomen en wat google voor mij vertaalde was soms chinees! (werkt niet echt goed dus)

              maar globaal gezien las ik vaak hetgeen RUZ reeds melde.
              bij goed licht volstaat die meer dan genoeg, maar bij minder licht dan is't iets anders
              nikon stuff

              Comment


              • #8
                Re: medion camcorder

                Ik zal het één dezer dagen weten te zeggen, normaal haal ik er eentje morgen ( als er nog zijn tegen dat ik daar ben ), 't is voor occasioneel gebruik voor mij, dus ik wil er niet teveel geld aan uitgeven . . .
                There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                Comment


                • #9
                  Re: medion camcorder

                  Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                  Als je BD afstruint zal je merken dat ALDI een hofleverancier geworden is (neen, niet die HOF, maar de andere)
                  Even een resumé
                  1) de patatten zijn er blijkbaar heel goed
                  2) met de batterijen (accu's) zit het ook snor
                  3) De PC's kunnen best ook wel mee
                  4) het fotopapier is subliem
                  5) Niet tevreden-geld terug is wondervol. Je moet het maar bedenken om als je geluk hebt, een schitterende camera te kopen voor een reportage en dan binnen de maand melden dat je niet tevreden bent en je geld terug wilt. (Nog nog zorgen voor goede camera's en )

                  5) maar hun digitaaltjes zijn hun naam niet echt waardig
                  6) service kan ook wel beter
                  7) hun parkinggedrag kan wel eens voor kopbrekens zorgen
                  Yep vooral puntje 7.
                  Ik rij met een rode auto en ik heb steeds problemen om hem terug te vinden op die parking. Er staan dan ook zoveeeeel soortgelijke wagens.....


                  ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                  Si non, on devient bonbon
                  Et les gens nous mangent !"

                  Comment


                  • #10
                    Re: medion camcorder

                    Ondertussen de camcorder is huis gehaald, en toch verwonderd over het resultaat en de handelbaarheid van dit kleinood ( want mini is het wel ) Ik kan je garanderen dat je echt waar voor je geld krijgt.
                    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: medion camcorder

                      Hallo, ik heb deze vandaag gekocht en hij gaat morgen terug naar de winkel. De videokwaliteit is zeker geen HD zoals vermeld wordt, een gemiddelde smartphone maakt scherpere beelden. De beeldstabilisatie werkt niet en zorgt voor storingen en schokkende beelden. De beste beelden krijg je door de beeldstabilisatie af te zetten. Wanneer je het toestel op de hoogste resolutie zet werkt het ding maar op 30Hz (30 beelden per seconde), dit in combinatie met de slechte beeldstabilisatie geeft schokkende wazige beelden, zeker wanneer je met de camera beweegt. Een ander negatief punt is de scherpstelling, deze werkt gewoon niet goed genoeg, soms moet je twee seconden wachten voor het beeld scherp wordt, en bij niet voldoende licht kan je het al helemaal vergeten. Voor mij is deze zijn geld helemaal niet waard, voor 87€ heb je al dit goedkoop fototoestelletje: http://www.pixmania.be/be/nl/9009881...100-zwart.html

                      Comment


                      • #12
                        Re: medion camcorder

                        Wat ze wel goed hebben bij den Aldi is plat water, maar voor de rest ......

                        Comment


                        • #13
                          Re: medion camcorder

                          Toch straf dat ze gisteren noch stock hadden van 2 jaar terug

                          Comment

                          Working...
                          X