Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bossen in Houffalize

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bossen in Houffalize


    Bedankt om mijn eerste geposte foto te raten! Alle kritiek is welkom
    Thx

  • #2
    Re: Bossen in Houffalize

    Hallo,
    Ik vind in alle eerlijkheid dat deze foto mij niet veel zegt. Een stukje mos dat bijna scherp is en de rest wazige halve boomstammen...Ik wordt er niet echt vrolijk van.
    (ps je kan ook posten in Beginnershoek of Beoordeling - hier zijn "strenge kritieken" )
    Paulusz

    Comment


    • #3
      Re: Bossen in Houffalize

      dees kan veel beter!!
      zeer veel beter!

      es goed rondkijken en je zal voorbeelden vinden van ongeveer hetzelfde beeld ('t is een klassieker)
      nikon stuff

      Comment


      • #4
        Re: Bossen in Houffalize

        De perspectief en de vorm van de overbelichting tussen de boomstammen vind ik mooi.
        dat de scherpte op een onbetekenend stukje mos ligt, vind ik fotografisch dan weer minder interessant.

        Comment


        • #5
          Re: Bossen in Houffalize

          Nergens scherp en een niet zo interessant onderwerp. Belichting ook niet OK
          http://www.fotohans.eu

          Comment


          • #6
            Re: Bossen in Houffalize

            het had een superplaat kunnen zijn.... echt waar!


            het scherpstelpunt ligt net ff niet lekker, had voor mij op het mos mogen liggen, en dan de lucht in de achtergrond wat beter belicht..

            een plaat met veel potentie, alleen in deze versie komt het niet goed uit, en da´s verdomd jammer, want hij heeft alles in zich om super te zijn....

            zou echt nog es teruggaan en opnieuw proberen, tafereeltje is prachtig..



            groetjes, Alex!

            Comment


            • #7
              Re: Bossen in Houffalize

              Sterk standpunt. En.... met de gemaakte opmerkingen in je achterhoofd gewoon terug gaan.
              http://www.pbase.com/dikken

              Comment


              • #8
                Re: Bossen in Houffalize

                Ook al is het standpunt origineel, je gaat op deze manier moeilijk een boeiende foto kunnen maken zonder dat er een boeiend onderwerp voor handen is. Het mos is dit niet.

                De lucht dat door de bomen schijnt is ook overbelicht. Je hebt dan ook voor een moeilijke situatie gekozen.

                Nog wat oefening maar het idee is er zeker

                Groeten
                Mipstoo

                Comment


                • #9
                  Re: Bossen in Houffalize

                  Bedankt voor deze opbouwende kritieken !!
                  Ik moest er idd méér werk hebben ingestoken, en dus scherper moeten focussen op het stukje mos bvb... Maar ik leer elke dag bij !!
                  Thx !!

                  Comment

                  Working...
                  X