Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Karcher stoomreiniger

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Karcher stoomreiniger

    Ik denk er aan om iets dergelijks te kopen om een houten terras buiten proper te maken, dus ipv van een hogedruk reiniger . . . of stel ik mijn eis te hoog, gaat zo iets niet met een stoomreiniger?
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

  • #2
    Re: Karcher stoomreiniger

    Wij hebben een stoomreiniger. Maar de resultaten zijn ontgoochelend, om een vloer te reinigen voldoet het ding nog net. Ik weet niet hoe het zit met de allernieuwste modellen, maar er vermoed dat er te weinig druk zit op het stoom om een terras te reinigen. Ben benieuwd naar ervaringen van mede-bd-ers.
    BD0910BE

    Comment


    • #3
      Re: Karcher stoomreiniger

      Oorspronkelijk geplaatst door kpr Bekijk bericht
      Wij hebben een stoomreiniger. Maar de resultaten zijn ontgoochelend, om een vloer te reinigen voldoet het ding nog net. Ik weet niet hoe het zit met de allernieuwste modellen, maar er vermoed dat er te weinig druk zit op het stoom om een terras te reinigen. Ben benieuwd naar ervaringen van mede-bd-ers.
      Dat is het....
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

      Comment


      • #4
        Re: Karcher stoomreiniger

        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Dat is het....
        OK, maar dit zal niet volstaan om een proper terras te hebben vrees ik.
        BD0910BE

        Comment


        • #5
          Re: Karcher stoomreiniger

          Is dat wel een goed idee om een houten terras met druk (stoom of hoge druk) te reinigen?

          Volgens wat vrienden die in de houtbewerking zitten ga je, als je met hoge druk werkt bv, de structuur van het hout kapotmaken en pers je er als het ware water in.
          Met als gevolg dat het 'groene' eens zo sterk terugkomt.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

          Comment


          • #6
            Re: Karcher stoomreiniger

            wij gebruiken voor de stijger van de kajak altijd: water en een schuurborstel. korte haren (die met dat ankertje in) en veel water krijgen veel weg: mos, gras, eendenstr***,...
            hoe meer f**k hoe meer vreugd

            **=ol

            Comment


            • #7
              Re: Karcher stoomreiniger

              had in het voorjaar hetzelfde gedacht en een HG antimos product gekocht
              Enkele weken geleden zo'n hogedruk -roterende borstel gekocht . weliswaar een smerig jobke maar proper .
              Voor bankirai planken bestaat er een product van sigma die naar het schijnt de moeite waard is, alleen de prijs is er een beetje over .
              De opmerking van het verzadigen van het hout , daar zit veel waarheid in maar als je hout behandeld is geweest met olie kan het minder kwaad , nadien wel terug inolieën weliswaar na enkele dagen drogen

              Comment

              Working...
              X