Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Koeltoren IM

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Koeltoren IM





    Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

  • #2
    Re: Koeltoren IM

    Indrukwekkend, en dan heb ik het niet - alleen - over de foto's...

    Comment


    • #3
      Re: Koeltoren IM

      Oei, gij zijt daar ook geweest
      Leuk he zo'n 12 mm op FF
      Mooie foto's trouwens !
      α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
      Flickr____No place to be

      Comment


      • #4
        Re: Koeltoren IM

        Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
        Oei, gij zijt daar ook geweest
        Leuk he zo'n 12 mm op FF
        Mooie foto's trouwens !
        Idd die 12 mm doet goed zen werk moet ik dringend aanschaffen
        Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

        Comment


        • #5
          Re: Koeltoren IM

          Eerste ligt net niet in 't center. Rechts een tikje af. Leuk kleurcontrast tussen voor- en achtergrond, al zegt deze foto me het minste. Kwestie van smaak.
          Ik hou erg veel van de bruine kleur van de tweede in combinatie met en de hardere contrasten ten gevolge van de schaduwen. Maar de vertekening lijkt versterkt te worden doordat de vertikale lijnen in het midden van je foto naar rechts hellen waardoor je de indruk krijgt dat die vertekening een negatieve waarde aan je foto toevoegt. Wat niet per sé zo hoeft te zijn. Gewoon recht zetten. Je hebt aandacht geschonken aan een goede compo door de leuning mooi uit de hoek te laten beginnen. De leuningen aan de rechterkant doen echter afbreuk aan het geheel zodat het een beetje rommelig over komt. Gezien de beperkte mogelijkheden waar je kon gaan staan, was dit niet echt te voorkomen denk ik.
          Derde vind ik de beste in het rijtje (al zie ik de kleur van de 2e liever). Hij staat echter niet horizontaal. Als je de foto een tikje naar rechts kantelt, komen alle lijnen wellicht op dezelfde hoogte in de foto.
          Al bij al toch een hele toffe reeks en een geweldige locatie.

          Comment


          • #6
            Re: Koeltoren IM

            Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk bericht
            Eerste ligt net niet in 't center. Rechts een tikje af. Leuk kleurcontrast tussen voor- en achtergrond, al zegt deze foto me het minste. Kwestie van smaak.
            Ik hou erg veel van de bruine kleur van de tweede in combinatie met en de hardere contrasten ten gevolge van de schaduwen. Maar de vertekening lijkt versterkt te worden doordat de vertikale lijnen in het midden van je foto naar rechts hellen waardoor je de indruk krijgt dat die vertekening een negatieve waarde aan je foto toevoegt. Wat niet per sé zo hoeft te zijn. Gewoon recht zetten. Je hebt aandacht geschonken aan een goede compo door de leuning mooi uit de hoek te laten beginnen. De leuningen aan de rechterkant doen echter afbreuk aan het geheel zodat het een beetje rommelig over komt. Gezien de beperkte mogelijkheden waar je kon gaan staan, was dit niet echt te voorkomen denk ik.
            Derde vind ik de beste in het rijtje (al zie ik de kleur van de 2e liever). Hij staat echter niet horizontaal. Als je de foto een tikje naar rechts kantelt, komen alle lijnen wellicht op dezelfde hoogte in de foto.
            Al bij al toch een hele toffe reeks en een geweldige locatie.
            Volgens mij staan ze toch horizontaal hoor het is soms misleidend met die lijnen
            Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

            Comment


            • #7
              Re: Koeltoren IM

              mooi hoor, 3-2-1 voor mij.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Koeltoren IM

                Bedankt
                Canon 5D MK II, 85mm 1.2,12-24,24-70 2.8,Fishy

                Comment


                • #9
                  Re: Koeltoren IM

                  Mooi lijnenspel!
                  Canon 5D Mark III, 24-70mm f2.8, 70-200 mm f2.8 IS, 50mm f1.8 - EOS 7D, 18-200mm f3.5-5.6, 18-55mm f3.5-5.6

                  Comment


                  • #10
                    Re: Koeltoren IM

                    Mooi met de lijnen gespeeld. Als ik moet kiezen, ga ik voor de derde door de dominante dieptewerking van het hekwerk. Ook de gebogen lijnen werken hier goed aan mee. Wat dan weer leuk vind aan nr 2, zijn de gebogen lijnen die dynamiek in de opname brengen. Wat mij bevalt aan de derde, zijn de twee uitgesproken groen- blauwe kleuren. Knappe reeks
                    Jochenvde Photography
                    Flickr

                    Comment


                    • #11
                      Re: Koeltoren IM

                      fascinerend
                      't heeft allemaal iets onecht, futuristisch.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Koeltoren IM

                        Mooie wat speciale reeks, die lensvervorming vind ik hier wel iets extra geven aan de foto´s
                        Nr 3 heeft mijn voorkeur.
                        BD0723BE

                        Comment

                        Working...
                        X