Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Logitech MX Revolution

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Logitech MX Revolution

    Mijn Logitech MX Revolution doet bij momenten erg dom.
    Soms blijft het pijltje gewoon staan, dan springt het veel te ver, scrollen kan dan weer niet meer enz.
    Muis is volledig opgeladen, ontvanger bevind zich op hooguit 50 cm en de laatste drivers voor Win7 64- bit zijn geïnstalleerd.

    Nog mensen die moeilijkheden hebben met dergelijke muis, en hoe zijn de problemen opgelost?
    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

  • #2
    Re: Logitech MX Revolution

    Oorspronkelijk geplaatst door Red Falcon Bekijk bericht
    Mijn Logitech MX Revolution doet bij momenten erg dom.
    Soms blijft het pijltje gewoon staan, dan springt het veel te ver, scrollen kan dan weer niet meer enz.
    Muis is volledig opgeladen, ontvanger bevind zich op hooguit 50 cm en de laatste drivers voor Win7 64- bit zijn geïnstalleerd.

    Nog mensen die moeilijkheden hebben met dergelijke muis, en hoe zijn de problemen opgelost?
    Geen problemen hier.
    Wel werkt het scrollwiel erg losjes vind ik.

    Verder heb ik een set van LogiTech: de MX3200.
    En die vind ik dus niet goed: de letters op de toetsen verdwijnen en sommige
    toetsen werken nu stroef vooral de shifttoets.
    De zwarte kleur vind ik ook maar niks. Het is alsof ze tegenwoordig maar één kleur kennen en dat is zwart.
    Ubi bene, ibi patria.
    BD0388BE
    Een website

    Comment


    • #3
      Re: Logitech MX Revolution

      Inderdaad, is me ook overkomen met mijn vorig Logitech toetsenbord, maar de muis uit de set was wel heel goed vond ik.
      Desktop indertijd verkocht voor een laptop, achteraf gezien een onwijs besluit.
      Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
      Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

      Comment


      • #4
        Re: Logitech MX Revolution

        Ik heb al zeker drie of vier pogingen gedaan met draadloze muis en toetsenbord, de laatste poging is nu toch al een jaar of vier geleden.
        Ik gebruik draadloos waar het een meerwaarde geeft,maar uiteindelijk zo min mogelijk.
        En voor muis en toetsenbord zoek ik nog altijd de meerwaarde (één of twee draadjes minder is voor mij geen meerwaarde).

        Wat is er nog allemaal draadloos aan het zenden bij u ?
        Misschien heb je last van storing van naburige kanalen.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

        Comment


        • #5
          Re: Logitech MX Revolution

          Mijn toetsenbord is er eentje met draad, maar een muis heb ik veel liever draadloos.
          Wat verder nog draadloos is?
          Mijn router maar die staat er al langer en de muis doet pas vanaf (ondertussen gisteren) pas raar.
          Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
          Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

          Comment


          • #6
            Re: Logitech MX Revolution

            Ik heb hier ook een MX Revolution en die is naar mijn zin wat snel versleten voor zijn prijs!
            Linker muisknop werkt niet naar behoren, klikt dikwijls dubbel bij één keer klikken.
            Dit komt door de schakelaar van de linker muisknop dat een slecht contact krijgt door slijtage.
            Eens zien bij de fabricant of de winkel want ik denk dat daar wat meer garantie op was dan 2 jaar. Probleem is dat ge ze moet binnen doen en enkele weken wachten ... ondertussen kunt ge wel een nieuwe kopen.
            Van een draadloos toetsenbord ben ik ondertussen ook al afgestapt wegens te veel mistypen (toetsen die niet altijd gezien worden ofwel verkeerd).
            Een muis hou ik liever draadloos.
            Canon EOS Digital
            BD0479BE

            Comment


            • #7
              Re: Logitech MX Revolution

              Heb hier een MX Darkfield. Niet echt problemen mee. Werkt zeer nauwkeurig. Enigste: het schakelende wieltje is misschien niet altijd top. Als je hem op de precisie-stand zet, dan voel ik soms de vertanding niet echt goed. Op dit moment werkt het echter wel goed.
              www.brunodyserinck.be
              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

              Comment


              • #8
                Re: Logitech MX Revolution

                Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
                Heb hier een MX Darkfield. Niet echt problemen mee. Werkt zeer nauwkeurig. Enigste: het schakelende wieltje is misschien niet altijd top. Als je hem op de precisie-stand zet, dan voel ik soms de vertanding niet echt goed. Op dit moment werkt het echter wel goed.
                Ah, dat heb ik ook bij de mijne...
                Jij hebt het beter uitgelegd als ik dus
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

                Comment


                • #9
                  Re: Logitech MX Revolution

                  Heb ook de MX revolution, werkt bij mij perfect onder Win7.

                  Ik heb echter geen enkele driver daarvoor geinstalleerd, gewoon de standaard HID drivers van Win7 werken perfect voor mij.
                  De logitech software die steeds in de background draait kan ik missen als de pest
                  Nikon D80,D700 | 2x Nikon SB-600 | Nikkor AF-S 18-135 f/3.5 - 5.6 (kitlens) | Nikkor AF-S 70-300 f/4.5 - 5.6 VR | AF-Nikkor 35-70 | Sigma 70-200 f/2.8 HSM APO Macro
                  Foto-Alex

                  Comment


                  • #10
                    Re: Logitech MX Revolution

                    Het scrollwieltje werkt dan weer wel goed bij mij, maar het schakelt uit van zodra ik IE open zet.
                    Het werkt wel, maar ik voel dus ook die vertanding niet meer.
                    'k Ga hout vast houden, vandaag doet het pijltje 'normaal'.
                    Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                    Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Logitech MX Revolution

                      Oorspronkelijk geplaatst door vyruz Bekijk bericht
                      Heb ook de MX revolution, werkt bij mij perfect onder Win7.

                      Ik heb echter geen enkele driver daarvoor geïnstalleerd, gewoon de standaard HID drivers van Win7 werken perfect voor mij.
                      De logitech software die steeds in de background draait kan ik missen als de pest
                      Volledig mee eens.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

                      Comment


                      • #12
                        Re: Logitech MX Revolution

                        Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                        Wel werkt het scrollwiel erg losjes vind ik.
                        Al geprobeerd om het wieltje eens in te drukken?
                        Op die manier schakel je van tussen los en vast scrollen.

                        hesy.be
                        BD0319BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Logitech MX Revolution

                          Oorspronkelijk geplaatst door Hesy Bekijk bericht
                          Al geprobeerd om het wieltje eens in te drukken?
                          Op die manier schakel je van tussen los en vast scrollen.
                          Uhu, da's toch de bedoeling om op die manier het scrollwieltje te gebruiken
                          www.brunodyserinck.be
                          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                          Comment


                          • #14
                            Re: Logitech MX Revolution

                            Oorspronkelijk geplaatst door Hesy Bekijk bericht
                            Al geprobeerd om het wieltje eens in te drukken?
                            Op die manier schakel je van tussen los en vast scrollen.
                            Ja ja maar dat wieltje draait "door".
                            Ubi bene, ibi patria.
                            BD0388BE
                            Een website

                            Comment


                            • #15
                              Re: Logitech MX Revolution

                              Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                              Ja ja maar dat wieltje draait "door".
                              Druk eens heel stevig op het scrollwieltje... normaal verandert het dan in de "precisie"-modus, waarbij je de vertanding van het scrollen zou moeten voelen.
                              www.brunodyserinck.be
                              https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

                              Comment

                              Working...
                              X